HUWAWA HAPI BES STAROZAVEZNI BOG

NAPOVED PREDAVANJ,   VABILO



KDO STA BILA GILGAMESH IN KDO JE BIL HUWAWA?


Kakšna je bila najverjetnejša - gr.  logios - podoba starozaveznega "boga"?



 Louvre, Francija

Je pred nami  bojeslovno bitje ali oseba s simbolnim obrazom?

Kaj je zmogla ta oseba, glede na pripoved kipa?

Kako so se v času razvijali simboli?


NEKAJ SLIK HUWAWE (sumersko) oz. HUMBABE (babilonsko)  ARKHONTOV, BALLA, MEDUZ...

 


4 st. p.n.s. Paysan, Muzej Louvre, Pariz

Huwawa je le eno izmed imen, ki so jih  ljudje nadejali svojim najprej oboževanim, kasneje pa vse bolj strašljivim in zasramovanim gospodarjem. Imena so opisi lastnosti, ki so jih videli na gospodarjih. Zato so imeli mnogo imen kot so: Arkhonti, Bes, Baal... Nekateri ljudje so jih oboževali npr. red Horusa, drugi sovražili npr.  red Setha...  Posledica bojev med ljudmi, pa tudi z Arkhonti so strašne vojne, trplJenja in šibak - predvsem duhovni, razvoj Človeštva. 

Zanimivo je dejstvo da človeštvo skuša stopiti v stik z izven zemeljskimi civilizacijami, noče pa niti razumeti, niti raziskati lastno zgodovino.  Tema, ki jo orisno obravnavam je s strani vodij človeštva najbolj osovražena in neprimerna kar jih je. Sledi za Arkhonti, kot jih bom poenoteno imenoval, se sistematično brišejo tako z napačnim interpretiranjem kot z onemogočanjem dostopa do gradiv ipd.

 
Starozavezni bog, Muzej  Pergamon, Berlin

Bradato bitje s poudarjenimi prsmi, obdan je s štirimi rekami.
Dve "reki" sta "reka neba", ki jo Biblija imenuje Pišón, "reka" Zemlje Gihon in dve zemeljski - Tigris in Eufrat v Mezopotamiji, današnjem Iraku.

Gilgamesh, ok_2.700 p.n.š. , Britanski muzej London

Gilgamesh (prevedeno mali velikan) si je želel biti enak "bogu" Huwawi, zato je z njim meril moči in se spopadal. Ko ga je  s pomočjo  soborca Enqiduja premagal je menil da je enak "bogu" za katerega je Huwawa veljal.  Gilgameshov je bilo vse več. S tem je Sumerski imperij prešel v Akkadsko dobo in  njegovo uničenje. Z razkrojem Sumerskega imperija se je razkrajala tudi t.im. Atlantida, saj oba pojma pomenita isto pokrajino in prebivalce. Zgodba o Sumerskem imperiju oz. Atlantidi  je tudi zgodba o Raju Edenu in njegovem razpadu.

Huwawa (babilonsko Humbaba),, 2.700 p.n.š., muzej Bagdad, pred agresijo na Irak

Huwawa kot mejni kamen. Z ljudmi je trgoval. Pred njim sta prazna in polna posoda kar simbolizira prejemanje in darovanje. Bil je med številnimi dilemami, zato se z desnico drži za brado. Sedi, saj čaka. Je poln skrivnosti in nejavnega delovanja, zato ima drugo roko skrito pod ogrinjalom.


Huwawa, 2.000 p.n.š. Metropolitan, New York, ZDA

 
2.800 p.n.š., muzej Bagdad, Iran,
Naqsh - e Rostam, Iran


Le kdo so bili osebe imenovane s Huwawa (babilonsko Humbaba)? Huwawa je le eno izmed imen, ki so jih  ljudje nadejali svojim, najprej oboževanim, kasneje pa vse bolj strašljivim in zasramovanim gospodarjem. Imena so opisi lastnosti, ki so jih videli na TEH gospodarjih. Vladarji Sumerskega imperija so imeli več lastnosti in pomenov in tako tudi imen npr.: El, Enlil, Erishkigal, Huwawa, Arkhont - gospodar ...  Velikokrat so se upodabljali z mitreistično kapo. Več boste izvedeli na predavanju, preko e pošte... 

Upodobitve so lahko zelo simbolične, tako zelo da so za sodobnega človeka, še posebej pripadnika t.im. zahodne civilizacije povsem nerazumljiva in jih zaradi popolne nevednosti samo odrine in reče bajke.  Oglejmo si eno slavnejših in za javnost dostopnih upodobitev boja med Gilgameshom in Huwawo.

Gilgameš in Huwawa, ok. 2200 p.n.š. podobno v Penningen en Gesmeden Stenen v Hagu

Na odtisu Sumerskega pečatnika sta dve obliki Huwawe. Na levi strani je simbolno upodabljan kot čudna pošast (simbol izjemne duhovne toda demonične moči), na desni pa kot bik (torej simbol izjemne fizične moči in velikosti). Poleg bika je Gilgameš, ki je upodabljan kot Človek. Z eno roko drži bika za rep - simbol povezanosti z močjo izvirajočo iz zemlje in zgodovino, z drugo roko drži nož s katerim ga je zabodel v tilnik. Engidu svojo pošast, drži za rep, na drugi strani pa kot da gre roka v njegovo glavo. Boj je v tem delu predvsem duhovne narave. Bik gleda proti Nebu, kot k svojemu zavezniku.  Bik  s svojim telesom varuje Cedro, ki simbolizira sveto drevo. Kdor upravlja sveto drevo ta je dejanski gospodar. Skupaj s Cedro je Huwawa nekako središčno drevo Raja - Drevo spoznanja dobrega in zlega. Z odstranitvijo Huwawe Gilgamesh dobi dostop do tega drevesa, ker naj bi Huwawova Cedra le oponašala središčno drevo Raja oz. Edena ga Gilgameš poseka.


Horus, muzej Lapidaire, Verona,Italija

V ozadju vidimo zaščitnika svečenika - Horusa. V levi roki  svečenik Horus drži rep leva, z desnico pa roge kozoroga. "Bog oče je izza svečenika kot pokrajina in velikan. Simbolno govorico preberite sami


Bes XXVI - XXVIII dinastija, Metropolitan muzej, New York

Horus, tempelj v Aleksandriji, ptolomejsko obdobje

Kdo je ta skrivnostni osebni bog izza svečenika Horusa? Je to starozavezni Bog? Kaj pomenijo skrivnostni vozli pod popkom "besa", kaj levček na verižici okrog njegovega vratu, kaj pomeni da je narejen kot podporni steber za svetišče? Kaj simbolizira šest kodrov brade na levi in šest na desni strani brade? Zakaj v rokah drži levje šape..?

Izza oziroma nad glavo svečenika Horusovega reda je telo oz. glava  bitij, ki so v daljni zgodovini vladala ljudem. Ljudem so bili zelo podobni, le da so nekateri imeli malce špičasto glavo - zato so nosili različna pokrivala, predvsem pa so bili obojespolna bitja, malce višji, bistveno pametnejši.  Njihovi predniki so sodelovali pri kreaciji človeka "IZ GLINE".  Boj med ljudmi in Arkhonti oz. Huwawami je imel za posledico na tisoče vojn, zato je prav, da si zadevo vsaj bežno ogledamo. Samo poznavanje problemov in dejanskega stanja omogoča, da se  agresivnosti (ki so posledica popolne nevednosti), ne ponavljajo. Le spomnimo se rasnih norosti fašističnega režima pred 60 leti in 2 svetovne vojne. Svet pa danes drsi v nova obračunavanja. Zato se za ta razmislek čas izteka.

Če primerjamo akkadsko  in kasnejšo  babilonsko upodobitev Huwawe vidimo kako močno so ga babilonci sovražili: Babilonska upodobitev je narejena celo iz kože in oblikovana v obliko črev. Akkadska upodobitev govori o tem, da so odrasli starejši Huwawe imeli gubast obraz (primerjaj Platonov Sympozium, gubasto kožo na telesu).


Babilonska upodobitev Huwawe

Hariudzi, kip je visok 3,30m,  8. st., Nara, Japonska

Stražar templja oz. varuh bogov templja (kerubin?). Tako kot govori platonov izjemen tekst Sympozium ima oseba gube okrog trebuha. Na kipu lahko ugotovimo da ima oseba zaobljen trebušček, kot da bi bila noseča.

Zaradi vse slabšega položaja so "bogovi očetje" skušali zamejiti svoj nedotakljivi prostor, zato so postavljali mejnike.


2.700 p. n. š. Bagdadski muzej v Iraku


Arkhont upodobljen na mejnem kamnu, pred njim sta dve posodi, dajanja in prejemanja. Simbolika govori o meji in pripravljenosti na trgovanje na podlagi enakopravnosti (posodi  polna in prazna sta enako veliki).

 

 



2.700 p. n. š. Bagdadski muzej v Iraku

Kapa moškega spominja na mitraistično, le da je bil Mitraizem več kot 2000 let kasneje.



Bes, Egipčanski muzej Kairo, Egipt

V svoji desnici Bes drži sokola - Horusa, v levici pa simbol svojega kljuna - tretjega očesa in sposobnosti "videti".



664 - 332p.n.š, Britanski muzej v Londonu

1.370 p.n.š., horus, Amenofis IV, Louvre, Francija

 

 

Na upodobitvah primerjajte značilne gube, tu npr.okrog oči.


Zavezniki Arkhontov so bili svečeniki Horusa in predvsem ženski svečeniški rodovi, vključno z Amazonkami. Horus, ki je upodobljen zgoraj drži svojo levo roko podobno kot Arkhont. Ptičja glava simbolizira sposobnosti duhovnega letenja.

Boj za in proti Arkhontom pa je bil strahovit, Arkhonti pa so se sčasoma umikali. Najprej so začeli postavljati meje, nato pa so se morali odseliti. Po parih stoletjih so lahko prišli kot npr. Hetiti, kasneje Vikingi  in zopet postavili svojo oblast...

2.230 p.n.š., akaddsko obdobje, Susa
 

Izza Arkhonta, ki je bistveno višji, stoji svečenica. Izza Arkhontom njega stoji svečenica (Ishtar, Nut?), ki Arkhonta podpira pri njegovem delovanju. Pred je pošast. Noga mogočneža je izza mejnika kar govori da je lahko šel preko meje (tudi obzidja) v napad.

620 - 590 p.n.š. Metropolitan muzej, New York

Arkhonti v obdobju 600 p.n.š. so večinoma pospešeno umikali oziroma  bežali in se ograjevali s takšnimi in drugačnimi zidovi. Na zgornji sliki lahko vidimo podoben odnos kot ga je imel kralj David s svojim "bogom". Večkrat je kralj "svojega boga" ga je prosil da bi se naselil v njegovi palači, ali pa vsaj da jo "bogu" sam zgradi. Ne zgradil jo je lahko njegov sin Salomon v oddaljenem kraju na vzpetini pod gorami. Na starogrških vazah so upodabljali tudi starejše zgodbe, tako je zgoraj omenjena lahko na tej vazi tudi dejansko upodobljena.  Na sliki je velikan upodobljen na spoštljiv način, drugi so bili upodabljani kot kiklopi... in iztrebljani.

 

HAPI

Starozaveznega boga so v določenem obdobju in zaradi opisovanje določene sposobnosti imenovali HAPI.  Veliko upodobitev Hapijev je takšnih, da so jih barvali s plavo barvo in s tem še poudarili da so bili vodonosci v energetskem smislu  - nosilci kvalitetne prane, oz mane, menili so pa tudi da so  priklicevalci dežja.

Hapi

Staro kraljestvo, Egipčanski muzej, Kairo, Egipt
 

Fizično so si bili Arkhonti različnih rodbin različni. Nekateri so imeli bolj drugi manj špičast temenjski del lobanje, eni daljša drugi malce manj poudarjena ušesa, eni pet drugi šest prstov na nogah in rokah (primerjaj z zapisi stare zaveze o Goljatu...).

 

Hapi, Memnon Tebe, Egipt

Hapi, Sosestris I, 1970-1936 p.n.š.


Hapi, Vatikanski muzej, Italija

Hapi, 1.335 p.n.š. Muzej lepih umetnosti Boston, ZDA

Tutankamon, Egipčanski muzej, Kairo, Egipt

V izjemno ohranjeni grobnici faraona Toutankamona so našli več kipcev Hapijev. Na zgornji upodobitvi Hapi združuje nebesne in zemeljske cvetove. Trebušček je noseče zaobljen, saj so bili ponosni na svojo obojespolno posebnost.

Ramzes II, Abidos, Egipt

Hapi kot prinašalec številnih (rajskih) dobrot. Tudi tu so prsi močno poudarjene

Hapi, 620 -580 p.n.š., Metropolitanski muzej, New York, ZDA

Upodobitev Hapija ob koncu njegovega čaščenja. Njegova krona nad glavo združuje simbol peres (RUAH - veter) in vaze, ki simbolizira povezanost z nebom.

 

Ljudje so verjeli da lahko priklicuje dež in da je zato podobno božanstvo kot mehiški Tlaloc...  Vizualizacija podobe  govori da se  Hapi te vloge odreka v stilu. " Dež ne priklicujem jaz, priklicujejo ga žabe." 


Hetitski vladar Bogazkoy

Na kipu vidimo da ima poudarjene prsi, v roki drži simbol ptiča...

Codex Dresdensis, stara Mehika
 


 

BALL

Zadnje obdobje velikega vladarstva Arkhontov je bilo burno obdobje vladavine t. im. Balla Boga sonca in dežja

Beseda Baal  nadomesti pojem El  ob koncu stare sumerske države, v Akkadski dobi (ok. 2500 – 1950 p.n.š.) takrat se spremeni v agresivnejšo obliko Bēl, Hebrejci so ga imenovali: בַּעֲלָה Baʕalah (glej: http://en.wikipedia.org/wiki/Baal ), iz te besede Ba alah kot kaže izhaja tudi današnje poimenovanje boga z Alah. Hebrejci so ga imenovali tudi - Báʕal  (Ba'al Bet-Ayin-Lamed; בַּעַל / בָּעַל, Assyrsi Bēlu). Zadnji pomemben znani kraj delovanja Baala in s tem Arkhontov je bil Libanonski Baalbek, ki je bil nekaj časa imenovan tudi Heliopolis. Baalbek so uničili perzijci (525 - 343 p.n.š.).   Beseda Baʕalah govori o tem, da je Bog Arkhontov v novejših časih prenesel  največji del odgovornosti za prihodnost človeštva na Islam ali pa si je to poslanstvo Islam prisvojil?  Je Bel del imena "prvega Človeka" - A' BEL? Je bil prvi človek Adam - obojespolni Arkhont?

 


Baal, 1.600 p.n.š.

Kača "boga očeta" središčno drevo Edena vse bolj ovija, vse težje jo odmika od svojega telesa. Na kupu so lepo razvidne prsi. Obraz govori o tem, da se  telo Balla levi - ni več gubasto.

V Vatikanu v Sikstinski kapeli je več upodobitev "boga očeta". Tudi ta ima znake obojespolnosti npr. jasno razvidne prsi.

Baal, Tell el-Mishrife (Qatna), Sirija, muzej Louvre

San Vitale 5- 6 st n.š., Italija

Podoben A-BEL ima nenavaden trebušček Arkhonta (več glej ukinitev Vestalk).

 

Baal, 14 -13.st. p.n.š., muzej Louvre, Francija

Horus, 332 - 30 p.n.š., Metropolitan muzej New York, ZDA

Z negativnimi lastnostmi, ki jih predstavljajo  nebrzdane simbolne lastnosti  kače, škorpijona, nosoroga, leva naj obračunajo drugi. To nalogo je "bog oče" prepustil drugim npr. svečeniškemu redu Horus.

 

Horus, Universa v Fribourgu, Nemčija

 

Horus v podobi mladega fanta v levi in desni roki drži kači, kar simbolizira  da ga ubota oziroma da ti dve sili nista v konfliktu

 

Ball z gorečim grmom nad glavo, ok. 1.100 p.n.š., muzej Louvre, Francija

Zgoraj vidimo izgled kipa z kačo, ki ovija - krasi telo. kaćča je zvezana v vozel. Ball ima roke pod tuniko. To govori da je pričel delovati skrivoma in obenem da je nemočen, nič več ne more s svojo fizično silo urejati sporov. Edina aktivnost je vidna če pogledamo njegovo glavo. Bog - Ball govori ima šioroko odprte oči, nad glavo pa mu gori ogenj beri. Biblija o njem govori kot o skrivnostnem GOREČEM GRMU.  Tako je  napisal več tekstov, tudi  preko Mojzesa. Če vemo, da je bil Mojzes človek številnih znanj in sposoben vojskovodja, lahko razumemo da je bil za svojega boga zelo uporaben. "Bog oče"je bil nad človeškim rodom, predvsem pa nad nepokornim in po njegovem mnenju  sprevrženem plemstvom hudo razočaran. Kot vemo so imeli plemenski poglavarji pravico (nalogo) do prve noči, točneje občevanja z nevesto. Ker so se neveste poročale na dan ovulacije so tako zaplodili zelo številno potomstvo. "Bog oče" je Mojzesu zato naročil da je moral pokončati vse prvorojence, kar je Mojzes tudi storil. S tem pa je uničil pomemben del krvne linije takratnih plemenskih poglavarjev. "Bog oče" je bil v tistih časih očitno nepojmljivo besen.  

 

Myoo, Kioto, Japonska

Mojzes ali Kiklop? Antična grčija, Muzej Louvre, Francija

p.s.: Zgornji obraz bi lahko bil obraz Mojzesa. Zanimivo dejstvo je da starejših (izvornejših) upodobitev najbolj slavnega preroka in vojskovodje  vseh časov ne najdemo. Prav tako ne najdemo starejših upodobitev Boga očeta, pa tudi javnodostopnih upodobitev Jezusa iz prvih stoletij ni. odgovor je preprost. Samo tako se lažje ponareja zgodovini človeštva.

Vse bolj nemočen in omejevan Starozavezni "Bog" Človeka ki je v Bibliji stare zaveze prevajan z  Bog Oče je do ljudi vse bolj neprizanesljiv ter manipulativen.  To pa je sprožalo še bolj  krute vojne kot so bile pred tem.  Zato so ga poimenovali z BES na Japonskem pa Myoo, kitajskem Gozanze... Glede razočaranja smo lahko sami nad sabo v marsičem razočarani tudi mi sami, saj je pohlep še dandanes za številne dovolj mamljiv, tako zelo, da so pripravljeni za moč in bogastvo prodati svojo dušo.


Perzijska umetnost, 853 p.n.š., britanski muzej, London

Umetnina prikazuje Arkhonta, ki je le še gospod v lastnem templju, ovija ga namreč kača, ki se zgoraj konča v obliki glav dveh vladarjev. Ta vladarja sta prevzela vajeti nad valjem - Soncem, ki je simbol najvišjega boga. Podaniki držijo podstavek na katerem je "Sonce" in ga spodmikajo. Podoben podstavek je sedež na katerem sedi Arkhont, temu podstavku - stolu spodmikata skrajni nogi (Heraklova stebra) spodmikata dva vladarja z levjima telesoma. Arkhont lje le še vladar v svojem lastnem majhnem krogu, V rokah drži simbol lovljenja duš in moči, toda tisti, ki bi jim lahko ukazoval so daleč in izza zidov med katere je več in manj ujet.

131 - 138 muzej, Vatikan, Italija



Tempelj Isis 2. st p.n.š.

1570 -1085 p.n.š., Višek babilonske kulture, muzej Louvre, Francija
 

 

1570 -1085 p.n.š., muzej Louvre (sredina sesostris 1900  -1700 p.n.š.)

 

BES


 "Bog" napove padec Babilona. Iz 47,1: "...Stopi dol in sedi v prah,  devica, hči babilonska!  Sedi na tla, brez prestola, hči kaldejska!... Nadte bo prišlo oboje, nenadoma, v enem dnevu, izguba vseh otrok in vdovstvo, kljub tvojim številnim čarovnijam, kljub zelo veliki moči tvojih zarotitev. Čutila si se varno v svoji hudobiji, rekla si: »Nihče me ne vidi. Tvoja modrost in tvoja učenost sta te zapeljali, da si rekla v svojem srcu: »Jaz in nihče drug. Prišlo pa bo nadte húdo, ne boš ga znala odvrniti, zadela te bo poguba, ne boš je mogla zaustaviti, hipoma bo prišlo nadte uničenje, ki ga ne poznaš.«  

Podoba - pogled na "boga očeta" se skozi stoletja ni bistveno spreminjala, spreminjala pa se je podoba ostalih, ki niso bili proglašani za  boga očeta, torej Arkhontov, ki niso mazilili npr. Davida v kralja...

Bes, 1069 p.n.š., Muzej Louvre, Pariz

 

Izbrane je mazilil in postavljal za kralje in vladarje velikih držav in plemenskih skupnosti.  Na zgornji sliki vidimo premični lesen prestol Arkhonta - BESa. Na obeh straneh stola je podoba Arkhonta - BESa, ki kaže jezik, noge stola so v obliki levjih šap, kar simbolizira moč. Nad glavo ima Arkhont peresa, ki so simbol RUAH. Prestol je premičen zato ker se je "bog oče" v določenem obdobju velikokrat selil.

.

Bes, 1 st. p.n.š. ptolomejsko obdobje, Deir-el-Baharia, Egipt

Če podrobneje pogledamo upodobitev njegovih spolovil, vidimo da ima kombinirana.

1570 - 1293 p.n.š. Muzej Kairo, Egipt

Nad glavo ima Bes krono iz petih peres, ki simbolizirajo obvladovanje vetrov - RUAH.


404.- 398 p.n.š., Metropolitanski muzej, New York, ZDA

Še naprej so upodabljali tudi besna božanska bitja Bes(a). Tu ga vidimo kot glasbenika. Ljudi je želel kultivirati (KULT -URA)

 

 

1st, muzej Lapidaire, Verona, Italija

Zgoraj vidimo kako so se lotili fizično in psihično močnejšega potomca Arkhontov. Izza velikana vidimo simbol drevesa življenja, prv tako pa tudi na njegovem telovniku.



Bes, muzej Louvre, Francija 

Peresa nad glavo so simbol premikanja oblikovanja etra -vetra - RUAH,  torej magije.


Bes

Natančno si oglejte trak, ki gre preko trebuha, podobnega najdete tudi pri t.im. Ahuih ipd

Azteki, kip "boga" ustvarjalca človekovega telesa",   ok. 1.200 n. š., zbirka Lukasa Vischerja, Basel


Bes, muzej Louvre, Francija

Natančno si oglejte trak, ki gre preko trebuha, podobnega najdete tudi pri t.im. Ahuih ipd

Bes, 16. dinastija, Metropolitan muzej, New York

Preko ramena ima kožo leoparda, okrog vratu veruižico s podobo mladega dekelta(?) v rokah pa darilo - skrinjico.

 

Bes in zaveznica Beset, Louvre, Francija

 

Bes v desnici drži kačo (primerjajte z izgonom iz Raja), odvajalo sečnine je narejeno enako kot pri Tlalocu...

Bes

Desna simbolizira dajanje, v levi pa je verjetno imel posodo za  prejemanje. Ravno pokrivalo simbolizira steber. Sebe je potomec Arkhontov  predstavljal kot bitje, ki drži nebesni strop - Atlasa.

Sanaugustiska, kultura, ok. 900 n.š., San Augustin, Kolumbija

Pri zgornjem kipu človeka jaguarja, vidimo podobno pokrivalo in podobno upodobitev zob kot pri lobanji in meduzah spodaj.  Pod trebuhom ima prav tako kot Bes vrvico s simbolnim vozlom gospodarja življenja in smrti.


Bes, ok. 2. st. p.n.š., Vatikan

Na ramenih ima levjo kožo poveznjeno preko glave, obesek s podobo, zgubano kožo na trebuhu...
 
.

Medusa, 150 - 200 ns, muzej Louvre, Francija

Bronasti ramenski ščitnik. Na levi strani sta bila križana: Gesta na desni pa Dizma. Križana sta bila lažna Vestalka in obsedenec iniciiran z duhom Arkhontov imenovan Dizma, ki se je na križu spreobrnil in tako zadal hud udarec takratnemu verovanju. Slika govori, da je zelo velika verjetnost da je dolgolasa, nebradata oseba na levi strani ženska.  Edini ki ima roke razpete je Jezus.
 

Medusa ok. 420 p.n.š. muzej Metropolitan, New York, ZDA

Krona t.im. Meduse - človeka s poudarjenimi ušesi, repom, konjskimi kopiti (neobičajnimi čevlji?) in sveto knjigo v roki. So bile osovražene Meduse glasniki religioznih sporočil?

Zgornjo sliko najdete v muzeju Louvre pod oznako Meduza. Je eden najbolj zgodnih znanih prikazov križanja Jezusa (slike kjer bi se videl pol obraz preroka seveda nisem mogel dobiti).  Na bronastem ramenskem ščitniku t.im. meduse, ki je služil tudi za nošnjo tovora je več upodobitev žalosti ob ukinitvi svečeniškega reda katerega je predstavljal Jezus. Jezusa je, kot lahko berete v Bibliji Nove zaveze, mazilil Lazar. Kdo je bil Lazar? Ko Lazar hudo zboli in je bil zavit v zdravilna zelišča, več dni položen v prostor zadnje preizkušnje "grobnico", ga je Jezus obudil...

Za časa Jezusa so potomce starozaveznega boga imenovali tudi bar ´abbá´ sin očetov’  (Arkhontov). O tem da so vladarji raje izpustili potomca Arkhontov imenovanega Iessus bar ´abbá´kot človeka, ki je branil starozavezno zgodovinsko izročilo in tudi opravičeval fizični obstoj potomcev Arkhontov (glej odnos do Lazarja)... so pisali  evangelisti. Odločitev je logična saj so morali najprej počistiti v lastnih vrstah.
 

 

FIZIČNE ZNAČILNOSTI ARKHONTOV

Arkhonti so imeli več telesnih značilnosti. Kot vidimo so bili visoki tudi do 2,3 metra, izjemoma tudi več, gube tako okrog oči in po trebuhu, večja ušesa, glavo so lahko na vratu skoraj zavrteli. Zanimivi pa so tudi zobje. pa si jih oglejmo. 

Majevska upodobitev človeka Jaguarja
 

 

Na predavanjih o paleolitskih najdbah je profesorica arheologije uporabila zgornjo fotografijo lobanje, na vprašanje o viru (seveda) ni znala odgovoriti. pripomnila pa je da je ena izmed fotografij paleolitskih lobanj z zobmi, ki so jih ljudje značilno brusili.  Zadeva pa je ne zanima, ker ima preveč dela. Verjetno je to lobanja enega izmed starodavnih Aboriginov.

No resnica pod povečevalnim steklom je ta, da zobje niso brušeni. Lobanja govori, da so  zelo agresivni zobje osebe rasli sproti. Na številnih upodobitvah so Arkhonti zato upodabljani z poudarjenimi zobmi

Inari, Tokugawa 1603 –1867, Japonska, muzej Guimet, Paris, Francija

Zgornji kip upodablja boga kreatorja imenovanega Inari


Tlaloc, Gvatemala

Kaj drži Tlaloc na svojih rokah - podobo človeka.

Arkhonti so se tudi na ameriškem kontinentu, kot vseh drugih kontinentih predstavljali kot (potomci) kreatorji ljudi.  Na sredini čela ima simbolično tretje oko ki je neposredno povezano z zunanjim virom modrosti in zato v obliki cevi. Upodobitev spola je zopet hermafroditska.

 




ok. 6.000 p.n.š. Catalhuyuk, Anatolijski muzej , Turčija
 

Vishnu kot kreator človeka

Vishnu je hinduistični Bog stvarnik. Upodobljen je z levjo glavo kar govori o njegovi izjemni moči. Vishnu z  rokami predhodniku Hawe (Eve) skuša nekaj vnesti v maternico. Izza glave v rokah drži nož s katerim bo "nagradila" snubca.

 

 

Platonov SYMPOZIJ (prevod izvlečka SYMPOZIJa sem dopolnil  s pomočjo fonologije) obširneje govori o  Arhontih.
"Sprva so bili namreč trije rodovi,  ne dva kakor zdaj, moški in ženski, ampak je poleg njiju obstajal še tretji rod, ki je spolno občeval sam v sebi,  zdaj je ostalo le še njegovo ime, sam pa je izginil. Tedaj je namreč bival, androgini rod, po svojem izgledu in imenu združen iz moškega in ženske, zdaj pa ne obstaja več, to ime je zasramovano (Gorazd Kocjančič prevaja: se uporablja le za sramotenje218.)  Dalje: vsak izmed njih (G. K.: sleherni človek ) je bil po obliki povsem obel; imel je okrogel hrbet in tudi krožne boke. Imel je štiri roke – (GK: in)  prav toliko nog kot rok; imel je dva povsem podobna obraza na krožečem  vratu [190a]  in eno glavo, ki je bila podlaga (GK obema) nasprotnima obrazoma... Sami so bili okrogli, krožno so se gibali,  v vsem so bili podobni staršem. Strašni so bili po svoji moči in moralni premoči  in imeli so velike zamisli. Apolon je... potegnil od vseh strani kožo čez to, kar zdaj imenujemo trebuh...  zgladil številne druge gube in oblikoval prsi".

1 Mojzesova knjiga 5,1:  "To je knjiga Adamovega rodovnika. Na dan, ko je Bog ustvaril človeka, ga je naredil sebi podobnega.
Ustvaril (prevajalci slovenskega standardnega prevoda tu dodajajo besedo - ju) je androgina, ga (ju) blagoslovil in ga (ju) imenoval človeka, na dan, ko ga (ju) je ustvaril.
Adam je živel sto trideset let in rodil se mu je (prevajalci tu dodajajo besedo - sin, kar v komentarjih celo priznajo) po njegovi podobnosti, kot njegova podoba. Imenoval ga je Set.  Potem ko se mu je rodil Set, je bilo Adamovih dni še osemsto let in rodili so se mu androgini potomci (prevajalci - sinovi in hčere)."
Komentar V. S.: Adam je telesno doživel starost 130 let, reinkarnacijska doba duše Adama je bila osemsto let.
Komentar prevajalcev: sin manjka v hebr. - po njegovi podobnosti, kot njegova podoba: iste besede kakor v 1,26, le da je zamenjan vrstni red; gl. op. k 1,26.

 

KREACIONIZEM

Satir, muzej Louvre, Francija

 

 

kip iz kraja Orozco, Narodni, muzej C. Mexico

 

 

Kip Neandertalca, Dolni Vestonice, Češka - Dr. Wakefield Dort ga je radiološko datiral na starost ok. 26.000 p.n.š.
 

Majevski kip

Majevski pogled na kreacijo človeka iz napol opice.

580 -570 p.n.š, muzej Louvre, Francija

Podoba osebe iz katere je bil kreiran Adama

1550–1292 (18. din) p.n.š. Amenhotep, sin Hapija, Karnak. Egipt
 

 

929_1843, p.n.š., Louvre, Francija

Amarna, 18. din, Egipčanski muzej Kairo, Egipt

1570 - 1085 Amenophis III, muzej Louvre, Francija


 

1.400p.n.š. Amenophis,  Egipčanski muzej Kairo, Egipt

Usločeno rebro pod prsmi na desni je simbol - šifra kreacije spola starih egipčanov. Rebro je iz hrustanca in se ga lahko usloči, če ga hitro na eni strani izpustimo se izstreli kot puščica. Ker je na predelu srca lahko domnevamo da je bila kreacija narejena kot gesta dobrote.

 

Cerkev, sv. Mohor pri Moravčah ok. 1852 n.š.

Tudi Jezusova  ključna rana, ki je opisana pri vseh apostolskih tekstih je bila zadana pod prsmi na desni strani. Celice hrustanca spodnjega rebra so morda služile kot oploditvene celice?

 

Teotihuacan, ok. 100 p.n.š. - 400 n.š., Antropološki muzej Mexico

 

KOMENTAR V.S.: Občevanje duhovno in fizično med dvema deloma sorodnima vrstama. Nekdo se je moral zasanjati  - žrtvovati! Arkhont?

Mz 2, 21; "GOSPOD Bog je tedaj storil, da je na človeka leglo trdno spanje in je zaspal. Vzel je eno njegovih reber (hebr. selá`) in tisto mesto napolnil z mesom. GOSPOD Bog je iz rebra, ki ga je vzel človeku, naredil ženo in jo pripeljal k človeku." 
»To je končno kost iz mojih kosti in meso iz mojega mesa; ta se bo imenovala móžinja (hebr. ´iššáh), kajti ta je vzeta iz moža (hebr. ´iš).«

KOMENTAR V.S.: Je bilo t.im. Kleito, Hawa... podarjeno "rebro"?


 

Kot sporoča Biblija je »Bog« najprej ustvaril Adama, »Človeka« brez žene, kasneje pa ustvari  ženo.  Ali torej tudi Biblija posredno pritrjuje trditvi Platonovega Simpozija in Janezovega apokrifa iz Nah Hammadi? Mar govori o tem, da je kasneje prišlo do ločitve spola. Je ta tema danes javno sploh poznana?

 

Biblija stare zaveze 1 Mz:  "Naredil je Bog človeka in v njegovo obličje je dihnil duha. Zasadil je vrt veselja - EDEN in vanj postavil človeka - ADAMA" ... GOSPOD Bog je rekel: »Ni dobro za človeka, da je sam; naredil mu bom pomoč, ki mu bo primerna«

Adam (hebr. ´adám - odprtost za več - za presežno) je bil kreiran iz `adamáh  (hebr.: ´adamáh - odprt kot prst,kreiranje iz zemeljana) torej Človek ni bil kreiran dobesedno iz zemlje ampak je prst prispodoba za poznavanje zgolj otipljivega sveta in možnosti da je prst, ilovica posoda za seme - za presežno duhovnost. Prst je lahko tudi ilovica iz nje dobimo keramične posode, služile so za  del postopkov kreacije dvospolnega Človeka. Kasneje se del dejstev skrije tako, da se govori le o ustvarjen iz gline...

Midrasch Bereshit Rabi : "Bog je ustvaril Adama kot moškega in žensko";  tudi Kabala govori o Bogu kot o kralju in kraljici, podobno pa tudi Platon... Kasneje pa je prišlo do ustvarjanja novega človeškega rodu - do delitve spolov.

Nag Hammadi (teksti so nastali ok. 240 p.n.š.) II, 118,16 - 121,13 "In Eva je verjela svetovalčevim besedam (verjela je enemu izmed arhontov  v.s.). Ozrla se je k drevesu. In videla je, da je lepo in veličastno, in poželela si ga je. Vzela je nekaj njegovih sadežev in jedla, in dala je tudi svojemu možu in tudi on je jedel. Tedaj se je jima je odprl duh. Zakaj ko sta jedla, je luč spoznanja zasijala zanju. Ko sta si nadela sramoto, sta vedela, da sta naga glede na spoznanje. Ko sta se streznila, sta videla, da sta naga in zaljubila sta se drug v drugega. In ko sta uzrla svoje stvarnike, sta se z gnusom odvrnila od njih, saj so bili zverinskih oblik. Zelo veliko sta razumela".

 

PREDNOSTI LJUDI PRED ARKHONTI IN OBRATNO

PREDNOSTI LJUDI PRED ARKHONTI

PREDNOSTI ARKHONTOV  PRED LJUDMI

prilagodljivost

generacijsko pridobivanje odpornosti na nove bolezni

številčnost

spolno fizično komuniciranje med moškim in žensko

fizična moč

psihična poenotenost ter genska harmoniziranost in iz tega izvirajoče sposobnosti regeneracije, intelektualna nadmoč

ohranjanje preteklih znanj  tudi na način reinkarnacijskih procesov

telepatske sposobnosti

 

Arkhonti so bili izemni plavalci. Tako so svoje maziljene človeške izbrance lahko plavajoč prevažali tudi preko rek, jezer... Če so to storili tako da so plavali pod vodno gladino so med nepoučenimi širili praznoverje. S tem pa so si odpirali nove možnosti manipuliranja, obernem pa je bil to spomin na ustanovitelje atlantide, ki so gojili šport jahanje delfinov. To njihovo početje je nudilo gradivo za del zgodb o bogu Poseidonu, na takšen načion so se zgodile še dandanes slavne hoje prerokov po vodi... S "čudeži" so namreč med vse bolj energetsko kamnitimi ljudmi dosegli bistveno več kot s poskusi duhovne senzibilizacije ter samorazvoja.

 

MEDUZE

510 - 500 p.n.š., Metropolitanski muzej, New York, ZDA

Arkhonti so po Kiklopih, dobili naziv Meduse

 

Meduza

Potomci Arkhontov so bili zelo navezani na konje, tako kot tudi njihov idol "poseidon". Na konje so bili navezani tudi  zaščitniki Arkhontov npr. t. im.  Kentauri...


 

Meduza, Vladarski pečatnik. 579 p.n.š., Metropolitan muzej, New York

Je pečatnik oblastniku sluzil kot nalog za ubijanje, razlastninjenje ali za kakšen drug namen?

Ubijanje Meduze, Silimunt, Sicilija 575 p.n.š.

Eno najbolj žalostnih obdobij je obdobje popolnega antiarhotovskega rasizma, ki ga lahko opišemo kot lov na MEDUSE. Besu podobni so bili proglašeni za Meduze. Formirale so se vojaške odprave za iztrebljanje drugačnih. Tajne so morale biti zato ker so t.im. Meduse bili v javnosti več in manj oboževane osebe, saj so mazilili številne priljubljene preroke, kralje... Spodaj vidite bojno opremo enega izmed vojakov v Apuliji  -  pokrajini v južni Italiji (v neposredni bližini je po mafiji slavna pokrajina Campania). Tovrstni "svečeniki" so iztrebljali preostanke, še ne popolnoma iztrebljenih potomcev Arkhontov.
Res je da so Arkhonti in predvsem njihovi potomci "vredni svojega denarja", ampak ali je levo desno pobijanje prav, je to res lastnost modrih, ki so del tega stvarstva? Menim, da ne!



Preponski ščitnik vojaka, Apulija (italijansko Puglia), 5 st p.n.š.

Natančneje si oglejte nazobčane zgornje zobe in le to primerjajte z zgornjo lobanjo.

Luxor, Egipt

550 - 500 p.n.š. muzej Louvre, Francija

Medusa, 530 p.n.š., Louvre, Francija

Lasje v obliki kač upodobitev povezujejo tudi z Gorgonami...

Za Meduze proglašeni so se samoproglasili za Aria - čiste nadljudi in bežali na različne kraje ter konce, tako v samotne gozdne predele, kot v podzemske jame, kot na otoke, kot na sever...  Pa smo že bližje grozljivemu spopadu II svetovne vojne. V kateri so se takrat živeči lahko nagledali kljukastih križev. Zgornja Meduza se giblje v obliki kljukastega križa - zahtev po prezkompromisnih spremembah. Agresivne oblike obvladovanje neobvladljive "kaće" pa so bile tudi drugod.

Garuda, Bankok, Palais Suan Pakkad


 

1930 .p.n.š., Sosestrisa I. muzej Kairo

 

Poštna znamka (Thule Gesellschaft) z leta 1919, dokazuje da je Thula leta 1919 že imela del  državne oblasti.

Vijak upodobljen na prestolih številnih faraonov ter stelah (predvsem prvih dinastij) na zgornji sliki obračata dva Arkhonta. Arkhonta stojita levo in desno ob vijaku in ga obračata tako da izmenično zategujeta vrv. Takjo se vijak kot osrednja os obrača oz. vrti, s tem pa prebada osnovo, ki je v obliki človeškega srca. Če pomislimo da je srce človeka pod rebri smo že bližje razrešitvi enigme o stvarjenju Človeka oziroma Eve. "Bog" (Sofija, glej predavanje O BOGOVIH VODE) je  najprej ustvaril Adama - Arkhonta in šele nato je ločil spola, tako da se je Arkhont žrtvoval in "spal" s Kleito kot svete porodnice imenuje Platon. Ustvarjanje moškega je bila t. im. kolateralna škoda. In ta moški s pomanjkljivim genom y Arkhonte v materialnem svetu več in manj povsem deplasira in uniči.

Thula je ključna organizacija v kateri je bil pomemben del nemške elite še pred porazom - kapitulacijo v prvi svetovni vojni od generalov do akademikov.

Na vizualizacijski način si oglejmo simbole zgornje poštne znamke.
Izza meča oziroma noža se vrti kljukasti križ. Vrti pa se tudi sam meč in to tako, da se vrti okoli konice rezila. Okoli meča vidimo rastlinske simbole, kar govori, da je to siljenje narave k spremembam, ki naj  zaradi višjih vrednot (nujnosti spremembe) nujno. Cilj posvečuje sredstva.

Kljukasti križ izza meča ima vlogo vzhajajočega Sonca.   Simboli govorijo o tehniki inciacije - duhovnega spreminjanja osebnosti,  od zgoraj navzdol – odpiranje sahashare in energetsko vrtanje hrbtenjače. Podobno je po njihovem vedenju prevrtana tudi Zemlja. V Thuli so mnenja da ima  Zemlja debelejši plašč v bistvu pa je votla podobno kot balon. To naj bi omogočalo življenje  v notranjosti Zemlje. Votla naj bi bila tudi os okoli katere se Zemlja vrti. V središču pa naj bi bilo Sonce z nizkim sevanjem. Zato so ga poimenovali s Črno sonce.   Posledica delovanja Črnega Sonca naj bi bil, dandanes nepojasnjen pojav -  polarni sij.  V votli Zemlji  pa po ideologiji Thule prebivajo nadljudje imenovani  ARIA. Aria s naj bi bili ljudje nadčloveške fizične moči in pameti.   Vprašajmo se ali je lahko Absolutna resnica dosegljiva človeku? Ali je Človek res lahko Bog?  Pred kratkim sem bral izjavo pomembnega budističnega svečenika , ki je izjavil: “ Ne dvomimo o dalajlamovi odločitvi, naj bo takšna ali kakršnakoli. Verjamemo da ni človeško bitje. Je je več kot  človek in hkrati bog.”  (iz dokumentarca Hudič v notranjosti” izjava člana tibetanskega parlamenta Thubeten Lungring). Tovrstno pojmovanje  Boga je povsem napačno. In Thula je iz brezvezne, napol osebnosti vzgojila svojega nadčloveka in boga Hitlerja. Za tisto kar so fašisti oz. nacisti označevali za dobro je glede na njihova konkretna ravnanja dokazljivo zlo.

Zanimivo je da je bila tudi organizacija ključne politične stranke NSDAP, ki je sprožila zadnjo svetovno vojno, narejena na osnovi simbola Thule.  Simbol Thule pa je prirejen simbol Arkhontov. Potomci Arkhontov so se za časa Meduz preimenovali v ARIA. Hitler in ostalo lutkovno gledališče nacistične Nemčije je služilo zgolj kot orodje! Komu? Ali je to orodje med vojno samo prehajalo iz rok enih v roke drugih upravljalcev ljudi?

  

Fašistično nacistična Nemčija je sistematično uničevala zaveznike potomcev Arkhontov, saj so Judje skupnost ljudi, ki nadvse ceni in živi po knjigi TORA - sledi naukom starozaveznega "boga".


Silen, 125 - 100 p.n.š. muzej Louvre, Francija

 

Silen, ok. 4.st., Iran, muzej Louvre, Francija

V muzeju Louvre okras označujejo s Silen. Če primerjate p upodobitve Horusa vidite da je Horus onemogočal Kozoroge - simbol povzpetništva, stoletja kasneje pa vidimo, da človek "Kozorog" odskakuje z glave starozaveznega "boga" v duhovne višave (simbolna zlata krila). 

Silen, ok. 4.st., Iran, muzej Louvre, Francija

Obraz Silena spominja na obraz Bes-a. Nad glavo obraza je abstrahirana t.im poseidonova (Jakobova) školjka.

 

BEG V ODDALJENE PREDELE EVROPSKIH GOZDOV:  S Silen so še pred stoletji označevali potomce Arkhontov, ki so se zatekli v gozdove. 

BEG NA OTOKE: V arabščini obstaja  izraz mushaat al-baharia. Res Aria bili izjemni pomorščaki. Odkriti in naseliti vVelikonočni otok je velik podvig, saj zaradi tokov ipd na otoku težko pristaneš, kaj šele da ga sploh najdeš.   Šele okrog leta 1000 novega štetja so bili z otoka Rapa NUI odstranjeni njegovi prvotni prebivalci - dolgouhci. Zelo dolgo neopaženi so v miru bivali na Velikonočnem  otoku (Rapa Nui), ki velja za najsamotnejši otok na svetu, saj je kar 3600 km oddaljen od mesta Santiago de Chile države Čile in 4.050 kilometrov  od Tahitija. Toda tudi ta je bil odkrit s strani v tajnosti delujoče vojske in prebivalci uničeni oziroma so se pred uničenjem umaknili. 

Otok RAPA NUI, najbolj osamljen in nedostopen otok na svetu.

Na otoku so številni starodavni bunkerji. 
 

Na otoku RAPA NUI (popek sveta) v Polineziji je več sto izjemnih kipov, ki naj bi otok varovali pred osvajalci in vsiljivci na sploh.  Oglejte si tudi detajle t.im. Ahujev - velikanskih kipov  na Velikonočnem otoku. Opazite lahko nadpovprečno  dolga ušesa, pa tudi vrvice okrog trebuha.

Evropodročje je govorilo o Besu, Meduzah, Inki, Azteki... pa o ljudeh Jaguarjih. Vsebinsko pa je govor o istih ljudeh.

 

 

To je vozel okrog pasu človeka Jaguarja, področje srednje Mehike (Azteki, Inki...)

 

vozelj Mayev, Museo Nacional de Antropología, Ciudad de México


Arte de Raíz : Tláhuac : Sitio oficial del primer Museo Regional Comunitario del Distrito Federal

Vozel pod popkom Besa, področje daljnega vzhoda, Grčije...

Vozel, ki omogoča stvarjenje Človeka - zategovanje in s tem tudi sukanje osrednje osi
(zahteve stvarnikov do kreiranih ljudi naj bi se v času stopnjevale)
 



1971 p.n.š, pisar, muzej Luxor

Človek naj bi bil kreiran tako da semu spreminja hrbtenjača - simbol kače

13 st, azteški Codex Borbonicus, Narodna knjižnica v Parizu, Francija

 

UMIKANJE IN BEŽANJE ARKHONTOV

BEG V NEPREHODNE PREDELE PRAGOZDA : V tem stoletju so popotniki in raziskovalci naleteli na s kulturo Arkhontov povezana plemena v Ekvadorju. Takoj je "beli" človek zavihal rokave in jih skušal evangelizirati, jim krčil oz. odvzemal bivanjski prostor - izsekavanje dreves na področju kjer živijo in seveda industrializacija celo v rezervatu kjer biva del tega nomadskega ljudstva.  Posledica seveda to kar "beli" človek z ideologijami, ki ga obvladujejo zmore - uničevanje kulture in po možnosti tudi genocid.

 

Glava gospodarja (Huwawe oz. Arkhonta...), Olmeki

 

Velika glava starega Manofa, tempelj Copan, Mexico

 

 Saqqara, 5. dinastija 2680-2540 p.n.š., Egipt
 

Če so upodobitve res polne simbolov, potem moramo povsem drugače brati tudi religiozne slikopisne hieroglife, kot so ti zgoraj iz 5. dinastije.  Zajček je simbol Arkhonta, saj so imeli poudarjena ušesa. Ptič je človek, ki ga je Arkhont mazilil v svečenika Horusa ali pa v  naslednjo duhovno ter oblastno stopnjo Faraona.   Polž je simbol obojespolnosti, saj so polži obojespolna bitja, pero je simbol RUAH - duhovnega vetra...

 

   

Huaorani, Waorani, ali Waos so avtohtoni prebivalci  amazonske regije Ekvador.  Svoja ušesa umetno podaljšujejo v ušesa kot jih lahko vidimo na Ahujih.  Številni imajo šest prstov na rokah in nogah (podobno kot v starozavezni bibliji opisan Goljat). Njihov Huaorani jezik je povsem nepoznan in ni primerljiv z drugimi jeziki, torej so ostanek neke mogočne kulture, saj si maloštevilni zahtevnega sporazumevanja, kvalitetnega poznavanja rastlin, zgodovine... niso mogli izmisliti sami.

Velika večina zavrača vse stike z ne-Waorani in se nenehno razpršeno umika v prostovoljno izolacijo - v bolj oddaljena območja največkrat v bližino perujske meje. .

 Če pogledamo vrvice za nošnjo spolovila ter "obleke", vidimo da so vrvice podobno zavezane kot pri nekaterih Besih (glej zgoraj) in  Ahujih. Zanimiva je tudi - vizualno rotirajoča - kapa vrača, ki je podobna klobuku, ki ga vidimo na Arkhontu sumerskega pečatnika spodaj, prav tako so zanimive manjšete (simboliko skušalte ugotoviti sami), zanimiva pa so tudi peresa (pero), ki ga drži pred seboj (simbol RUAH).

 

 

 

 


Uruk,_3.000 p.n.š., Staatliche muzej Berlin

Nekoč oboževani vladarji Atlantide, z zalogami hrane za leta in dolge krize.

Sumersko - akkadski pečetnik, Ur

Nato pa so bili deležni kritik, proučevanja in vprašanj ljudi, ki so jim služili.


Ur, 2.400 p.n.š., zbirka Alfreda Champdorja

Kasneje pa so ljudje najprej vdirali in prosjačili za vstop, nato pa napadli t.im. Herkulova stebra, ki sta varovala vhod v Atlantido

 

BEG V OSAMLJENE PUŠČAVSKE OAZE GOROVJA...

Baharia, naselje v Bangladešu, Bahariya oaza v Egiptu


Myoo, Kyoto; Japonska

"Boginja" Kali, ki ustvarja lažne ideale in zagledanost v iluzije - mayo. Tako ima podobno vlogo kot pri nas znani skušnjevec - Sat(ur)an oz. Satan. Prvič omenjena v Hinduizstičnih tekstih  okoli 600 p.n.š.

Dorje Shugden , Tibet


Večinoma se Shugden upodablja z t.im. rumenim klobukom, ta klobuk je podoben klobuku zgornjega pečatnika, tudi trebuščke in povečane prsi... imajo svoje povedi.

 

Dorje Shugden, Tibet

 

"Boginja" Kali ustvarja lažne ideale in zagledanost v iluzije - mayo. Tako ima podobno vlogo kot pri nas skušnjevec - Sat(ur)an oz. Satan. Prvič omenjena v Hinduizstičnih tekstih  okoli 600 p.n.š.

Če pomislimo na to da so tudi Vishnu, Shiva, Geruda, Pan Ku ipd upodabljani z prsmi... vemo da Arkhonti oziroma njihovi potomci še dandanes ključno vplivajo na prenekatere religiozne in druge miselne tokove današnjega časa.

Kitajski bog stvarnik Pan ku

 

Dandanes so običaji, rituali, ki so jih postavili potomci Arkhontov prisotni marsikje, kot kaže goji njihova izročila tudi tibetansko religiozno gibanje Dorje Shugden. Gibanje naj bi bilo ustanovljeno ok. leta 920.  Osnova gibanje je  rigpa - trenutno razsvetljenje. Temu podobno pa je tudi čaščenje "boginje" Kali. Tako "kali  kot Satan pospešujete nekrozo - gnitje v tem primeru duhovno.

Nekoč čaščeni in mogočni velikani, kasneje zasramovani in patetični (patetično se napačno interpretira kot pretirana žalost, Pathos fonološko pomeni trpljenje).

Bes, 375 - 350 p.n.š, Louvre, Francija

Obraz govori, da oseba na probleme ne najde odgovora, boža svoj trebušček  - plod in s skrajnimi napori išče morebitno rešitev.
 

Ravenna, 6. st, Italija

 

Kdo stoji izza Jezusa na mozaiku v Ravenni? Poglejte si predvsem njegove rame...? Ali pa je mozaik z Jezusovo podobo položen na drug mozaik?



Starozavezni "bog"
 

Edina prava pot je pot sodelovanja, dopolnjevanja in upam da bodo morebitni potomci Arkhontov, ki še živijo, oziroma njihovi častilci, pristali na to da smo ljudje, da imamo svoje lastne osebnosti ter zahteve, prednosti in slabosti. Upam da bodo zločinci, ki so preko manipulacij prizadejali genocid nad potomci Arkhontov in jim povzročili izjemne muke, prenehali s svojim delovanjem tudi tako da jim ljudje poštenosti ne bodo dovolili, da nadaljujejo s svojim početjem npr. ponarejanja zgodovine in brisanja sledi za velikim rodom. Genska pestrost, sožitje,sodelovanje in medsebojno spoštovanje prednosti oz. možnosti razvoja so ključni problemi, ki jih moramo rešiti.

131 - 138 n. š., Nefertum, muzej, Vatikan, Italija



O VESOLNEM POTOPU (Vrba in Gilgamesh)


VAZE STVARJENJA

O BOGOVIH VODE OZ. O ARKHONTIH
- NECENZURIRANO, 
ogledate pa si lahko kaj je urednica uspela objaviti v reviji AURA

CEDRA IN EP O GILGAMESHU

PRIPOVED SUMERSKEGA PEČATNIKA

IZVLEČEK O ANDROGINEM RODU - PLATON SYMPOZIJ

PODOBA STAROZAVEZNEGA BOGA PPT    

 
O "BOGOVIH", MATERAH USTVARJENIH LJUDI

URADNI PREVOD SLIKOPISNIH HIEROGLIFOV 
je povsem napačen, bolje je prevedena Demotska pisava, ki je bila iznajdena šele 650  p.n.š.

VOJNA MED ARKHONTI IN LJUDMI
o tem morda kdaj drugič

svojih raziskav, razen zaenkrat še - tu na internetu in v reviji Misteriiji,  ne morem objavljati NIKJER


Več boste izvedeli na predavanju.


e poštni naslov  @


copyright  ©  by Vladislav Stres

GSM 031 578 981