FAŠISTIČNI SIMBOLI, DEJANSKA PODSTAT  LOŽ, KI ONEMOGOČAJO DEMOKRACIJO
TAKO PRI NAS V SLOVENIJI, KOT V ŠTEVILNIH DRŽAVAH PO SVETU

KRITIČNI ZAPIS GLEDE MOJIH INTERPRETACIJ IN POMEN BULE

ODGOVOR MINISTRSTVA ZA KULTURO RS - FAŠISTIČNI SIMBOLI PRED PREDSEDNIŠKO PALAČO 7.1. 2010 (pdf)  1.,  2.  (jpg)

PONOVNI PROTEST ZARADI NESTROKOVNOSTI ODGOVORA 9.7.2010 (pdf)

ZAHTEVA ZA ODGOVOR GLEDE NEDEMOKRATIČNIH SIMBOLOV NA PREDSEDNIŠKI PALAČI , 9. 8 2010

DRUGI VSEBINSKI ODGOVOR MINISTRSTVA ZA KULTURO RS 16.8. 2010 (pdf) 1. 2,  (jpg)
(NE)ODGOVOR PREDSEDNIKA BORUTA PAHORJA 20.6.2013 (jpg)
ODGOVORI VEČ


OBSODBA TOTALITARIZMOV
 

HOLOKAVST IN NJEGOVO ZANIKANJE    AUSCHWITZ:  izvlečki iz zbornika OSWIECIM - BRZEZINKA ŽRTVE HUDE JAME (razprava ne Dnevnik.si)

 


Kipa pred glavnim vhodom  predsedniško palačo RS, Prešernova cesta 8, Ljubljana

Ministrstvo za kulturo RS je 16. 08. 2010 zapisalo,:da kipa poosebljata Moč in Zakon.
Točneje bi bilo: VIP - veze in poznanstva, podrejanje, edino pamet in eksekutorstvo.

Palačo je projektiral Rudof Bauer, kipa pa je izdelal Joseph Beyer (www), obnovil naj bi tudi kipe na zagrebši katedrali.


Rimski Liktor, replika rimske butarice

 Denar, 83 p.n.št., Rim, Cnorbanvs prikazuje 3 simbole: klasja - pridelka, fascio - butarice s sekirico, ki pa vlada le spodnjemu delu "butarice" in dvojnih klešč kar je simbol  je Seta)

 

Rimske butarice nikoli niso upodobljene s sekirico nad leskovimi palicami, ampak je sekirica ločevala zgornjo tretjino (svobodnjaki in Patriciji  - elita) in spodnji dve tretjini. Patriciji so v rimskem cesarstvu namreč uživali pravno zaščito. So pa sčasoma svoje pravice izgubljali celo patriciji, republiko G. J. Cezar, predvsem pa Tiberius zamenjajo za cesarstvo z vse bolj razpoznavnim diktatorskim modelom vodenja države.  "Človek sekirica" je plebejca lahko brez strahu ubil, saj za to dejanje ni bi bil strožje kaznovan, pred morebitno jezo plebsa pa je bil kljub takšnemu dejanju dobro zavarovan.
Fašizem ne prenese svobode ter dejanske enakosti pred zakonom za vse ljudi. Tudi v Sloveniji lahko razbiramo recidive fašizma, saj imajo tudi pri nas člani elite povsem drugačno pravno, socialno varnost,  kot prebivalci brez VIP - vez in poznanstev. Butarica je povezovana na različne načine. Sicer smo ustavno pravno gledano demokratična država, v praksi pa se izkazuje, da še vedno nismo niti blizu tej temeljni ustavni pravici.

Sekirica nad butarico postavlja oblastnika nad vse druge, ki so del združbe - postavlja ga v položaj absulutista - diktatorja. takšna pa je tudi fasces - butarica s sekirico pred glavnim vhodom v predsedniško palačo.


Opisano vsebino se lahko izrazi preko drugih simbolov npr. z uporabo kladiva in zobčenika ter razdvojene osebnosti  - telo v telesu oz. obraz v obrazu...


Ljubljanski park Tivoli, junij 2010 

 

Junija 2010 je bil pred Cekinovim gradom v Ljubljanskem parku Tivoli razstavljen kip kateri ima v desnici visoko dvignjeno kladivo in v levici zobnik, ki ga vizualizacijsko lahko beremo:
"Pobijem vse, ki niso in naredim novo civilizacijo!" Zobnik asocira na tehniko, tehnologijo ideologije, ki jo kip lahko predstavlja.


                                Pa pojdimo po vrsti.

 

Kaj predstavljata Butarica s sekirico in Bula?

 


Tebanska grobnica pisarja Nebamun, ok. 1500 p.n.š.,  Britanski muzej v Londonu, Anglija

 

Simboli so lahko agresivni in govorijo o uničenju nezaželenih, lahko pa so pozitivni in nagovarjajo k soodvisnemu delu in k delitvi ustvarjenega.
Butarica, ki jo vidimo v Tebanski grobnici   egipčanskega pisarja Nebamun govori: "Ljudje se povezujemo v delovnem procesu na podlagi ustvarjenih dobrin." Podobno lepo pripoved združevanja preko skupne duhovnosti ima Velikonočna butarica, ki simbolizira  združevanje ljudi preko povezanosti z naravo, čistosti duhovnosti in duhovnega razvoja. 


Simbol tako ni samo OKRAS, ampak govori o eni izmed najpogostejših nedemokratičnih TEHNIK VLADANJA.

 

Toda tu si bomo ogledali drug simbol, butarice s sekirico kasneje pa tudi bule.  Tovrstna butarica ima povsem drugo pripoved, govori o nasilju nad vsemi podrejenimi s strani  vodje - sekirice. Vodja - sekirica namreč reže "glave" neposlušnim. Tak simbol pa je  skrajno sprevržena manipulacija, ki  v lažji obliki predstavlja simbol zlorabljanja oblasti v "Vladaj in deli" čemur je podoben ljudski rek: "veze in poznanstva (VIP )". In res v Sloveniji prav vsi pomembnejši posli potekajo blizu ali v spregi z zvezami ter poznanstvi.

 

        Uradna razlaga:
fasces
[lat.], snop šib s sekiro, izvira od Etruščanov, v Rimu pa so ga nosili liktorji in je izražal uradni položaj rim. magistratov in s tem povezano pravico kaznovati in dosoditi smrtno kazen. S francosko revolucijo je ponovno oživel skupaj z jakobinsko čepico kot simbol republikanizma, fašizem v Italiji pa se je vrnil k antičnem simbolu fasces, ki je 1926 postal uradni državni simbol.

vir: prevod Schüllerduden, Geschichte, Bibliographisches institut F.A. Brockhaus AG, Mainheim

 

 
MOČ ARGUMENTA ALI ARGUMENT MOČI?


Simboli kot so butarica in sekirica, monarhistični simbol absolutistične oblasti - bula, ki so jasno razvidni pred palačo oblasti v Ljubljani... se dotikajo ključnega vprašanja DEMOKRACIJA DA ALI NE?

 

Značka varnostne službe Ukrajine več

 

 Vladati preko MOČI , ustrahovanja - rezanja glav in podkupovanj, pa ni samo slovenski, ampak več in manj, svetovni problem. Oglejmo si simbole zadnjega imperija na našem področju Avstroogrske cesarske palače Hofburg na Dunaju.

 
Imperialna, oz. cesarska palača Michaelertor Hofburg, Dunaj


Palača je bila med leti 1438 - 1583 in 1612 - 1806 sedež   cesarjev in kraljev. Oglejmo si kipe nad glavnim vhodom. Tudi tu opazimo številne butarice s sekirico.  Le kaj pripovedujejo umetnine skušajte ugotoviti kar sami.

Dotaknil se bom le detajla. Izvajalci navodil t.im. muze so se delili na dve različni skupini. Mož na levi je zavzet iskalec skrivnosti in vodja  lože, ki vsakega neustrezno mislečega tako ali drugače onemogoči.  Z levico tako simbolno dviga  tkanino izpod katere se kažejo zidaki, v desnici pa drži sekirico, ki ji butarica okoli z zlatim trakom povezanih leskovih palic služi za tok. Obraz moža je namrščen in neizprosen. Lahko bi mu dali ime Kain. Na desni  je mož, ki je z levo roko butarico odložil in jo pokriva s tkanino, kot da bi jo želel pozabiti. Desnica mu počiva na kolenu, kot da govori da se zanaša sam nase. Obraz je sproščen in glede preko - kot da opazuje dejavnost svojega "brata" na drugi strani. To govori da je nedejaven morda nemočen. Lahko bi ga imenovali "Abel".

Svojo pripoved imajo tudi kipi ob vhodih ter na palači sami ali v njeni neposredni bližini:






 

Simbol butarice, okrog katere je povezanih 10 posekanih leskovih palic, je simbol obvladovanja ljudi okrog samega sebe, je simbol nasilja nad duhovno in materialno šibkejšimi - odvisnimi.  Deset povezanih leskovih palic predstavlja deset ljudi, ki so povezani v ložo, sekirica pa je oseba, ki ložo vodi. Zlata barva sekirice in trakov, ki palice povezujejo govorijo da so povezani duhovno ter materialno. Osebe v loži t.im. palice so materialno in duhovno odvisne od svojega šefa - t.im. sekirice. 

Cincinnatus, Cincinnati, Ohio, ZDA

Simbol butarice in sekirice najdemo tako na Imperialni palači na Dunaju, kot na Narodni skupščini bivšega predsedstva SFRJ v Beogradu, kot in na številnih pomembnih krajih, ki simbolizirajo oblast. Najdemo pa jo tudi na Vladni oz. predsedniški palači v Sloveniji. Že za časa faraonov in kasneje starih grkov in rimljanov je prevladovala miselnost da se do oblasti in moči lahko pride le preko trmoglavosti - perfidnega nasilja.

 

Kunsthistorisches Museum, Dunaj


Luxor, Egipt

Rimska volkulja, Rim

David, Michelangelo Bounarotti, Firence
 

Tako ovnovstvo - Kain, kot  ovca - Abel (simbol nežnosti in čistosti)  pa sta v vsakem Človeku. Kaj bo izbral nasilje ali nežnost je izbira človeka samega.  Tudi obraz Davida zgoraj govori o navedeni dvojnosti - mrščenje obrvi - ovnovstvo in npr. srčki v očeh ali nežnost ustnic - nežnost.

Posledica nasilja je smešenje, diskreditacija in nato eliminacija - uničenje. Pobijanje drugačnih je  po ukazu poveljnika lahko postal šport propagiran tudi preko denarja.  Spodaj imamo primer denarja rimske province Lycaonia, ki jo je upravljal Gallienus. Spodaj vidimo njegov neizprosni sadistični obraz in na drugi strani konvanca vojaka, ki ima v desnici glavo ene od nezaželjenih oseb. Lycaonia je bila področje "čiščenja" starodavne kulture in ljudi, ki so živeli na planotah visokogorskega težko dostopnega območja ok. 1000m nadmorske višine, v notranjosti Male Azije (Anatolije) severno od gorovja Taurus. Kot pomembno območje ga je Lycaonia, obiskal tudi konvertit "sveti" Pavel.

Gallienus, 253 - 268ns, Lycaonia (področje Turčije - Anatolija)

 

Dva liktorja in Brutus(?). Prvi liktor nosi sekirico, rezilo sekirice je v ravnini nosu pomembneža, za njim hodi liktor, ki ima za cilj "nabor" s katerimi se bo loža razširila. Z Brutusa se ve da je želel postati vladar Rimskega imperija. Preprečiti je želel vzpostavitev carizma. pri tem pa ni bil uspešen.


Množično je bil simbol uporabljan predvsem v Italiji za časa Musollinijevega fašizma, v podobno nasilni obliki srp in snopi pa v fašistični Nemčiji za časa Hitlerja. Tudi simboli srp in kladivo niso simboli sožitja in demokracije, ampak zatiranja vsega kar ni skladno z vizijo oblasti (kladivo) in sekanja glav (srp);  

Pristojnim v RS sem preko elektronskih pisem problem fašističnih simbolov pred palačo Predsednika države oz. Vlade RS predstavil vladni ekipi 19.6.2007.  Dne  12. 09. 2007 sem prejel  odgovor Direktorja direktorata za kulturno dediščino Damjana Prelovška, ker odgovor ni bil vsebinski in me je napotil na drug urad sem pisal še na naslov, ki ga je predlagal... odgovor še vedno pričakujem. s podaljšanim rokom najkasneje v 2. Toda to je zakonodaja, delovanje oblasti je včasih nekaj povsem šerifovskega. Ker sodni sistem (ne)deluje tako kot deluje in ker so inšpektorati prešibki je seveda takšno stanje  lahko še vnaprej nadaljuje. Dejstvo, ki govori samo zase je tudi to, da odgovora nisem prejel, v letu 2008 je oblast fašistične simbole na vladni palači obnovila. 


ZGODOVINSKI RAZVOJ SIMBOLA - BUTARICA S SEKIRICO

Simbol izvira iz Etrurije in se je skozi zgodovino zelo modificiral - tako oblikovno, kot pomensko. Toda vseskozi je to simbol močnega posameznika, ki ima okrog sebe šibkejše pripadnike katere obvladuje in za njih skrbi. Za časa rimskega imperija pa je postal del ustroja absulutistično diktatorske oblasti. Kljub civilizacijski moči na posameznih področjih je rimski imperij poznal tako suženjstvo, kot segregacijo žensk in v času gledano vse bolj tudi intelektualcev (ukinjanje platonove akademije)...

Prav je da si naša demokratična oblast postavi vprašanje o ustreznosti simbolov s katerimi se kot uporabnica palače predstavlja. Framaconske (fra macon - varuh hiše) lože imajo podobno strukturo povezav posamezne delujoče celice, kot jo simbolizirajo med seboj hierarhično povezane butarice s sekiricami, vladarska palica - bula... Več o tem glejte PPT  predstavitev na internetu, če pa bi koga morda kaj zanimalo povem, da imam še mnogo več zgodovinskega in tehtnega materiala na to temo. Ukvarjam se namreč z vizualizacijo umetnosti in imam v številnih primerih povsem drugačen pogled  na  našo daljno preteklost kot je akademska, torej poznam izvore fašističnih simbolov, ki so dobili dokončno simbolno podobo okrog 5. - 4. stoletja pred novim štetjem oz. pred Jezusom

Nasilje rodi nasilje in povsem onemogoča družbo konsenza, ki je dolgoročno edini smiselni cilj razvoja družbe. Prosim vas da pripomorete da nasilne simbole zamenjamo z miroljubnimi, kot so lipov list ali cvet, orehovo jedrce ali pa golob miru ipd. Nasilni simboli se morajo odstraniti v muzeje, saj niso del nastajajoče demokracije.  Kip ženske, ki v rokah drži sporne simbole pred palačo najvišje oblasti v Sloveniji bi si namreč z veseljem ogledoval v muzeju, pred palačo Predsednika republike RS oz. Vlade RS pa je posmehovanje demokraciji, ki gradi na partnerskem odnosu do državljanov. Če pomislimo na to da med mandatom volivci dejansko ne moremo odpoklicati oblasti in na to da so do sedaj vsake 4 leta številne volivce  uspešno potegnili za nos (saj smo po začetni evforiji nad delom oblasti stalno več in manj razočarani), potem nam postane jasno, da izza naših hrbtov v t.im. elitnih krogih potekajo procesi, ki niso niti malo ljudski, kaj šele demokratični. 

Partnerski odnos je možen šele, ko se državljani lahko identificiramo z oblastjo, to pa je možno le v odnosih medsebojnega spoštovanja. Sekanje  nog - identitete, pahnenje v materialno in duhovno odvisnost kar predstavlja butarica s sekirico, je povsem v nasprotju s temelji mlade demokracije v RS.

Če pa s simboli ni nič narobe se pa čudim dejstvu da glavni vhod v  Vladno palačo iz Prešernove ulice ni predstavljen  na internetni predstavitvi Vlade RS - slika, ki predstavlja Vladno palačo  - Republike (Respublice - javna zadeva) je slika stranskega manj pomembnega vhoda ipd.
 


izgled fašističnega kipa pred vladno/predsedniško  palačo RS
leta  2007 leta  2008


 

Ob glavnem vhodu sta dva kipa "muz", obe imata na glavi kroni, s pomembnimi simboli. Pa si oglejmo pomen teh simbolov.

Kip muze na levi ima na glavi krono z značilnim fašistoidnim križcem na vrhu krone , uvedle so ga SS enote. Križec tak kot je predstavlja udejanjanje absolutne oblasti. Krona je nadgradnja simbolov sekirice in 10. leskovih palic okrog nje. Krono sestavlja 7 osnovnih zvezd in 8. čelna zvezda, ki ostale povezuje z najvišjo sfero - enakokrakim križcem v obliki kolesa.

V desnici "muza" pestuje meč, ki je povezan podobno kot butarica in ovešen z zelenečo vejico kar simbolizira, da ima vlada(r) svojo četo eksekutorjev in da v njihove vrste prihajajo stalno novi "kadri". V desnici "muza" drži vladarsko palico - bulo katera simbolizira monarhistično moč delanja sprememb. Ob strani vidimo levji glavi, ki predstavljata moč.

Ali potrebujemo MOČNE ali ŠIBKE vladarje, takšne da bodo primorani prisluhniti? Ali Demokracija dovoljuje VLADARJE z brezmejno oblastjo. Oblastnike, ki poljubno razlagajo zakone, poljubno delijo privilegije, denar in priznanja?



Kip muze na desni združuje simbole
Vestalke in fašizma.  Njena krona simbolizira prejemaje sveta, na sredi krone pa vidimo sveto seme. Ti simboli so pozitivni in lepi, toda kaj ko so združevani s simboli nasilja v smislu cilj posvečuje sredstva. Ta kombinacija perverznega zlorabljanja duhovnosti je imela za posledico strašna grozodejstva in so v takšnih kombinacijah zaradi kvalitetnega zavajanja nevarni.

V levi roki "muza" drži butarico, ki simbolizira ideološko in materialno nesamostojne osebe povezane v ložo, v sredini  "leskovih" palic vidimo sekirico - vodjo, ki "palice ustrezno obreže - osebne vrednote zamenja za vrednote  lože, poreže tudi materialno podstat - korenine. Ob butarici  vidimo simbol obilja - rog obilja. V desnici "muza" drži knjigo z napisom CODEX, kar simbolizira pravo, zakonodaja mora omogočati delovanje takšenih združb (v dejanski demokraciji bi morale biti iz naslova varstva pravic posameznik in demokratičnih pravic družbe prepovedane).


Simbolika govori, da imamo dve vrsti ljudi vladajočo, med seboj hierarhično povezano ELITO in  PODLOŽNO - NEVEDNO LJUDSTVO. To nevedno ljudstvo lahko elita poljubno  vzgaja in selekcionira.

Ker so simboli ob glavnih vratih najvišje oblasti v državi sporočajo da je DEMOKRACIJA v Sloveniji le šala sodobnega sveta, ko se ljudem govori eno, dela pa drugo. Ker simboli zasmehujejo našo ustavno ureditev, prosim in predlagam, da se jih da tja kamor spadajo - v muzej.

Krožna zvezda krone prve muze je zelo podobna tako vsebinsko, kot pretežno oblikovno s simbolom Kainističnega gibanja - fašistične SS, kot je tudi spodnji.
 

Simbolika vladarjev kot absolutistov - monarhov, ki razpolagajo s končno resnico je bila način organiziranja oblasti v monarhijah oz. kraljevinah še pred fašističnimi gibanji, ki so povzročila I. in II. svetovno vojno.

Drevo življenja, kot drevo osrednje modrosti je bilo lahko okrašeno s 58 diamanti, kot zgornji posvetitveni nacistični križec, ki je bil podarjen "prečastitemu" varuhu najsvetejše modrosti- nacističnemu generalu Hansu Ulrichu Rudelu.

Ker nihče med nami ni neskončno pameten potrebujemo DEMOKRACIJO -  pogovor na podlagi dejstev. Nujno moramo iskati skupne cilje, ki razvojno obogatijo čim več ljudi ter narave tu in sedaj. Nacizem je preganjal predvsem demokracijo, z ljudmi je manipuliral in tudi danes imamo veliko prikritih nacističnih ravnanj, ko se ljudem prikrivajo pomembne informacije in zavaja ter se jih tudi tako postavlja v položaje ubogosti, ki je nato šefom- članom elit dokaz za njihovo nadmoč, nato je za samozaverovane bednike potreben le še korak za utrditev v prepričanja, da so pomembni in močni  zato ker so v bistvu nadrasa. Nadrasa pa ima nadpravice in nadpotrebe in za vse to potrebuje nadsredstva.

Nacistični Generalfeldmarschall Ferdinand Schörner  je bil ovešen z več križci. Ovešen je prešibka beseda, vsak križec je bil  razen ob koncu vojne spremljan z dodelanimi posvetitvenimi rituali, v katerem so iz šibkih oseb delali fanatike.

Rovinj, sv. Evfimija

 

Enakokrake križe vrhovne oblasti v višini srca so nosili nekateri bivši papeži, toda ne kot podeljeno ali svojo pamet pridobljeno zaradi nadrase ampak kot breme t.im. svetega Duha in zgolj za področja duhovnih dejavnosti (neposvetnih).  Sv. Duh ni modrost tega Sveta. Ker križec na sliki kipa RKC škofa iz cerkve Evfimije (Rovinj Hrvaška),  ni pravilno oblikovan, saj govori o fiksni absolutni moči in je kot simbol zavajajoč. Tako govori o pretiranih aspiracijah in samopomenu škofa. Predvsem njegova krona pa opozarja da obstaja tudi svet izven Zemlje, ki ga moramo spoštovati in negovati duhovno povezanost s Svetom v širšem pomenu besede.


Sredi Ljubljane vidimo tudi simbol prisege fašistoidni loži poimenovani z Radikalna Frakcija... Še bolj zanimiv je kip, pod katerim je zgornja simbolika. Valentin Vodnik (1758 - 1819) je bil  teolog, filozof, prvi pomembnejši slovenski pesnik, učitelj, urednik, preroditelj... kot kaže posvečen v francoski framazonski loži

Kip Valentina Vodnika najdete na glavni tržnici v Ljubljani, obrnjen pa je k grajskemu hribu.
Na spletu je objavljen s posnetkom hrbtne strani, kjer je vklesana njegova "velika" pesem. Kot zanimivost dodam, da tudi glavnega vhoda v vladno palačo ne vidimo na spletu predstavitve Vlade RS ampak stranski vhod. 
 

Pasport Francoske Republike 1947 - 1959     Emblem nekdanjega francoskega konzulata
 
Fashio simbol je bil na  naslovnici pasporta za časa Francoske 4. republike 1947- 1959. V 5. republiki za časa Georgea Pompiduja je bil simbol uradno ukinjen.

 


Predstavitev fašističnega simbolike na Vladni palači RSš si lahko ogledate v datoteki
PPT  predstavitev
  (10.7.2007  2,31 Mb  ).


 

ORIS RAZVOJA LIKTORSKIH SIMBOLOV SKOZI ZGODOVINO
 

Etruščanski simbol

 

1. Simbol Liktorjev sega v obdobje Etrurije. Simbol pa se je v času spreminjal. Predliktorski - Etruščanski  asociira na to, da je osrednja oseba velika saj združuje znanje, bogastvo in izjemno fizično moč. Osrednja  figura je imela za cilj pomagati šibkejšim, vkolikor določenega napora niso zmogli (pri begu, težaška dela...). Sprva je v simbolu prevladoval pozitiven odnos do okolja, spodbujali so načelo pomagati. močnejši je bil dolžan zaščititi pomagati šibkejšemu. S tem so spoštovali načelo, ki je zapisano tudi v Bibliji stare zaveze:
5 Mz 1,31: "...in v puščavi, kjer si videl, kako te je GOSPOD, tvoj Bog, nosil, kakor človek nosi svojega sina, vso pot, ki ste jo prehodili, dokler niste prišli v ta kraj ipd.

M. Herenn

 

Pomoč bližnjemu - nositi, pomagati, varovati je bil pomemben ideal.

 

 2.  Simbol se je spremenil v simbol  vladanja na podlagi moči. Dovolj podredljive posameznike so povzdigovali v posvečene sužnje. Vladarjem so omogočali oblastni položaj diktatorjev.  V starodavnem Rimu so liktorji prinašali butarice (obljuba zvestobe posamezne lože, ki so jo obvladovali) pred konsule, pretatorje in diktatorje, liktorji so bili  t. i., magistrati, visoki "uradniki", ki so preko upravljali  imperij (predvsem so imeli v svojem okrožju  pravico  ukazovati in razlagati  duhovne pojave). Liktorje so lahko spremljale Vestalke, guvernatorji in povelniki legij.


Denar iz 180 p.n.š. L. Postumius Albinus, Sicilija.

Aulus Postumius Albinus je bil  v 5. st p.n.š. prvi rimski diktator. kot lahko razberemo iz slike kovanca  se zoperstavlja oz. grozi "ptiču" pred sabo.  Izza njega je moč butarica s pasjo glavo v sredini. Simbol hgovori da so primitivci (beri špartansko vzgojeni) lahko delali red med preprostim ljudstvom - plebejci. Lahko so ga tudi "raztrgali". Palice prerdstavljao povezanost ljudi v loži.

Butarica s sekirico je drugačna kot jo poznamo dandanes, saj ni na vrhu povezanih palic, ampak so v sredini snopa (na ravni pod pazduho). To govori da se "sekirice" Patriciji niso bali, ampak se je uporabljala le za Plebejce ter sužnje - manj vredne sloje ljudi.

 

Hispanec Abin je imel velike "debate" s ptičem - ki simbolizira Horusa. Tako smo zopet pri spopoadu med K AINom (liktorsko ložo) in A BELom (Horus)

Rimski Liktorji, spremljajo konzula

 

 


C.  Norbanus 83 p.n.š.
 

Ephesus Ccalpurnius Rufus

 


14 st. Ferdinandand II in Isabella

 

Kolorado in insignije senata, ZDA
 

Ekvador
 

Kraljestvo Kolumbija

 

 

Ekvadorski grb

 

 


Nekdanji francoski zlatnik

Francoska republika 1947 - 1959

 

Kamerun, državni grb

 

 

SIMBOLIKA ZA ČASA FAŠIZMA V ITALIJI

 


Poštna znamka leta 1938, "Dvoje ljudstev en boj."
Butarica je narejena tako da rezilo ni zgoraj, saj se elite ne tiče, tako je podobna rimskim...

 

Totalitarni sistemi so sistemi v katerih elita določa cilje. Tako so ljudje razdeljeni na  tiste, ki so prvi in tiste, ki so drugi. Drugi imajo pravico delati in molčati, prvi imajo pravico deliti, misliti v imenu drugih in kaznovati. Elita je lahko tudi ena sama oseba - diktator. Sistem vodenja je v totalitarnih  sistemih sistem ukazovanja. Ključno osebje, torej vrhovi posameznih delov oblasti, je v totalitarnih sistemih povsem podrejeno diktatorju oz. skupinici ideologov.  Samo dovolj podrejeni, razosebljeni ljudje so  za diktatorja primerni za ustoličenje na  posamezni oblastni ravni. Slovenci  smo zaradi izkušnje skovali rek: "Drek vedno splava na vrh"!  Zanimiv ljudski pregovor govori o istem, samo najbolj  prostituizirani ljudje so lahko na visokih položajih oz. blizu oblasti. Vprašati se moramo kako diktator doseže podrejenost osebnosti?  Kadri, ki jih izbira za izvajanje njegovih ciljev  morajo biti nesamozavestni, tako običajno naredi ustrezno predhodno selekcijo.  Šibke osebnosti so  bolj kot druge vodljive. Takšnim diktator oz. njegovi pomočniki na različne načine izničijo osebnost oz. prestrukturira njene ideale. Dovoljeni ideali so samo cilji diktatorja.  Diktatorji tako sistematično  zlorabljajo metode hipnoze, iniciiranja, oz. kot se reče v sodobnem besednjaku pranja možgan. Preko opisanih postopkov ustvarja ljudi orodja - duhovne sužnje, duhovne  prostitutke. Če govorimo v sodobnejšem jeziku od podrejenih zahteva brezpogojno "lojalnost" - torej lojalnost, ki ne upošteva niti osnovnih ciljev zakonodaje niti  najključnejših človekovih pravic.   Totalitarni sistemi pohabijo  posameznike, kot tudi družbo in  vodijo v hude konflikte. So nenaravni in proti volji Boga, ki zahteva razvoj na vseh ravneh in odloča na podlagi dejstev in ne moči. Slednje je zelo zanimivo saj si ravno totalitaristični sistemi  lastijo vernost in  razlago da delajo v skladu z zakonitostmi vesolja oz. Boga, vse druge pa potiskajo v t.im. ateizem in proč od  vedenja zakonitosti duhovne moči...   Osnovni božji zakon, ki mu sicer nihče ne oporeka, pa ga  večinoma nihče ne dojame, sta absolutna ljubezen in absolutna svoboda. Ljubezen  je nad vsem, nad vsakimi  ukazi - seveda ljubezen, kot presežno dopolnjujoča (v skrajnem absolutna ljubezen). Ključna naloga vsakega posameznika  je ravno samouresničitev - t.j. uresničevanje svoje lastne ljubezni. To pa lahko stori le preko zorenja lastne duše. Diktator oziroma samoproglašene, samoustoličevane elite, torej  delujejo proti ključni in najbolj sveti pravici,  tako posameznika, kot vseh v tem vesolju,  pravici do presežne ljubezni, saj izničuje dušo, ki edina lahko vodi človeka pri  njegovem individualnem prepoznavanju ljubezni. Osebe, ki so primerne za visoke oblastne položaje diktator, kot rečeno, najprej osebnostno pohabi. Pri tem se poslužuje tehnik utesnjevanja, nagrad in kazni, delitve vlog, ko ena oseba ponižuje, druga  pomaga ponižanemu in seveda magičnih energetskih ritualov iniciaciiranj v posamezna energetska stanja. Diktator ima nešteto možnosti oblikovanja poslušnih. Če deluje v okviru splošno priznanih človekovih pravic seveda  deluje prilagojen novim časom - čim bolj proč od reflektorjev znanega. Razpisi za visoke uradnike so javni, toda kdo bo izbran je vnaprej dogovorjeno. Pravosodni sistem je v takšnih režimih narejen tako, da  pripadniki elite praviloma nikdar ne odgovarjajo za odkrite goljufije in kršitve zakonov, sodno se dejansko preganja le  državljane, ki niso del združb. Za dosego tega cilja  je zakonodaja primerno zapletena, da omogoča dovolj izhodov tistim, ki imajo dovolj denarja za kvalitetne odvetnike. Reševanje  zadev je namerno upočasnjeno zato, da  sodni postopek primerno dolg, zapleten, naporen ter drag, da "navadni smrtniki" odpadejo... 

 

Za svoje vladanje diktator, oziroma  ozka elita oblasti, potrebuje simbole, saj v strukturi dejanske oblasti simboli delujejo homeopatsko in sublimalno ter integrativno. Če so simboli javno vidni na najpomembnejših stavbah družbe, toliko bolje, saj to dokazuje njegovo dejansko moč, oziroma bebavost (beri nevednost navadnih ljudi) demokratično razmišljujočih. Pri nas recimo niti debata glede fašistoidne butarice kipov ob predsedniški oz. vladni palači zaenkrat sploh ni mogoča/1.

 

Pa si natančneje oglejmo kaj vsebinsko simbolizira butarica s sekirico?  Praviloma je  simbol narejen tako da je  okrog sekire 10 odrezanih leskovih palic. Leskove palice simbolizirajo skupino ljudi, ki so jim odvzete korenine (niso navezani na družino in domačo zemljo) in   vrhovi (nimajo idealov). Sekira, ki je  najstarejših simbolih pred  butarico leskovih palic je  v sodobnejši fašistični simboliki v njeni sredini, simbolizira osebo, ki vodi skupinico. Ker je "butarica" - Fashio del večje butare ima sekirica oz. vodja butarice svojega vodjo  na višjem rangu. Vodje so spodnjemu nivoju "zvezde" ipd. Tako pridemo do piramide povezanih oseb na principu ukazovanja in odvisnosti.  Tehnika  organiziranja strogo hierarhične združbe je mnogo bolj dodelana kot  je to pri mafijskih združbah.

 

V Slovarju slovenskega knjižnega jezika SAZU glede leskovih palic beremo:

leskova palica, šiba: urezati si leskovko; udariti vola z leskovko ∙ ekspr. kadar je nagajal, je pela leskovka, je bil tepen z leskovo palico, šibo; je bil tepen sploh... Ne samo sekirica tudi leskove palice govorijo o nasilnem uveljavljanju določenih ciljev oz. ideologije s tem da se tokrat ne uporabljajo proti  otrokom ampak proti odraslim državljanom.  Kot posamezniki so odrasli državljani popolnoma nemočni proti organiziranemu preganjanju  leskovih palic in  njih vodij - sekiric.

 

Iz kje simbol fashio izvira? Mussollinijevi fašisti so si tehniko podrejanja ljudi in simbol izposodili od rimskih liktorjev.  Izjava fašista Benita Mussollinija - sodobnega liktorja:
"Demokracija in liberalizem sta dekadentni za razvoj, zato ju je treba nemudoma uničiti..."
 

Ob rojstvu etrurske civilizacije je bil simbol precej drugačen od simbola, ki prevlada kasneje, za časa prvega rimnskega diktatorja. Takratna butarica je bila namreč brez sekirice v sredini je bil  le velik T. Vsebina simbola je bila močni nudi  pomoč šibkim, tako svojim otrokom kot drugim  kolikor pač zmore. Po zlomu Vestalk in s tem do takrat prevladujočega matriarhata pa se simbol spremenil v svoje nasprotje - danes znani fašistični. Liktorji so bili arhitekti  vladanja na podlagi moči. Dovolj podredljive posameznike so povzdigovali v "posvečene" sužnje. Vladarjem so omogočali oblastni položaj diktatorjev. Prvi rimski diktator je bil Aulus Postumius Albinus. Vladal je na začetku 5. st. pred novim štetjem. Množična iztrebljenja nezaželenih kulturnih, rasnih skupin npr. Judov so znana že od Sodome naprej. Bogdan Zinovi Chmielnicki (1595 -1657) je med leti 1648-1649 je v bojnem pohodu pobil med 100.000 in  600.000 Judov.


več KRITIČNI ZAPIS GLEDE MOJIH INTERPRETACIJ

 

Ali imajo diktatorji radi demokratično razmišljujoče? Ne, saj onemogočajo  izvedbo njihove "dokončne rešitve".  Njihovi cilji pred prevzemom popolne oblasti  so vzpodbujanje anarholiberalizma in splošni kaos, saj njihove posege  ljudje lažje prepoznajo za odrešitev pred splošno zmedo in kolapsom.

 

Kaj nudijo vodje svojim prostituiziranim (določeni osebi popolnoma "lojalnim") sodelavcem?

IDEOLOGIJO  - materialno blagostanje, sekiricam pa  poleg tega še  nekaj magičnih znanj, VARNOST - člani so avtomatično marginalni del elite, oz. eliti  lahko strežejo, VODSTVENE  FUNKCIJE  - ta karierna napredovanja so možna samo pod pogojem izpolnjevanja smernic in ustrezni preverjeni zavezanosti ideologiji. Sodobna verzija  totalitarnega  liktorskega simbola je tudi  zlorabljeni simbol  srpa in kladiva. Tudi ti simboli Stalinizma niso primerni za sodobno družbo sožitja, sodelovanja, miru in nenasilja
 

Režimi v EU, ki so pred kratkim dobili demokratične ustave   oz. ureditve so več in manj demokratični le na formalni ravni, v njih je veliko recidivov totalitarnosti.


Viri:

http://www.livius.org/li-ln/lictor/lictor.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Fascio

http://en.wikipedia.org/w/opensearch_desc.php

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Senate_cap.PNG
 

 

p.s.: Le kaj predstavlja simbol butarice (ital. fascio)   in sekirice?
 

"Ljudem vladam tako, da jim odsekam korenine, odsekam c-veto-ve.  Odvisneže povežem v "butarice", ki  jih delam v: sodstvu, medijih, med akademiki... 

   in vladam preko lož - butaric"

 

Butarice lahko prevedete tudi v lože, tajne združbe...
 

 

 

Potrebujemo povsem drugačne  povezave - na podlagi vrednot in ne moči.

 


DEFINICIJA - KAJ JE FAŠIZEM?

Osnova fašizma je odnos družbe do posameznika. Ideologija FAŠISTOV zahteva brezprizivno podreditev posameznika vnaprej postavljenemu cilju. Podreditev je tako materialna kot duhovna oz. se kaže kot materialna in duhovna odvisnost od vodje - tudi vodje imajo svoje vodje na višjem nivoju… Tako lahko govorimo o fašizmu kot strogi piramidalni obliki vladavine. Simbol takšne vladavine je npr. fascio zvezana butarica s sekirico v svoji sredini. Ta simbol še dandanes krasi vladno palačo v Ljubljani. Za SLO medije to ni tema o kateri bi se morali pogovoriti. Fašizem je del vsake diktature. Če so cilji diktatorja (oz ozke elite) primitivni (in prav vsi so zaradi kompleksnosti življenja vsaj deloma napačni) so posledice hitra prenova družbe v katastrofo. Fašizem vedno trči ob načelo osebne svobode posameznika in ga krši. Fašistični režimi so bili režimi: Duceja, Hitlerja, Stalina, Polpota… Fašizmu se najbolje upremo v utrjevanjem pravic posameznika - dejanske demokracije. Vsak posameznik je namreč poseben.

Slovenija se zaradi slabe sposobnosti reševanja problemov, ki se zaradi krize potencirajo, vse bolj odprta za razcvet fašizma. Človekove pravice zapisane v Ustavi se ne udejanjajo kot bi se morale, sodstvo ne deluje, mediji pa pozornost namenjajo raje metli v prtljažniku ministrov kot pa npr. nedelovanju sodstva... Fašizem preseka gordijske vozle problemov na primitiven način in tako nudi lažne rešitve problemov. Fašizem je reakcija na nesposobnost reševanja problemov države.
 


DOPISOVANJE Z VLADO RS IN S PREDSEDNIKOM RS
(pred tem sem se preko e. pošte o isti temi pisal dopise vladi Antona Ropa in predsedniku Janezu  Drnovšku)
KAJ JE LIBERALIZEM


OBSODBA TOTALITARIZMOV


VALKYRA - SKRIVNE ZDRUŽBE  DANAŠNJEGA SVETA

PROJEKTI PRIKRITE EUGENIKE?


Svojih raziskav (razen zaenkrat še - tu na internetu),  ne morem objavljati NIKJER. 
Zaradi njih sem kot kaže "nagrajen" s  p e r s o n a   n o n   g r a t a.

SIMBOLI ABSOLUTNE OBLASTI VEČ


Namesto možnosti predstavitve svojih raziskav in izmenjave mnenj sem kot kaže "nagrajen" s  p e r s o n a   n o n   g r a t a.
Pač fašizem ima svoje domovanje v "podkožju", in navzven ni dobro vidno.


KAZALO



copyright  @  by Vladislav Stres

GSM 031 578 981  


domov