SIMBOLI ABSOLUTNE OBLASTI
PODSTAT LOŽ, KI ONEMOGOČAJO
DEMOKRACIJO
TAKO PRI NAS V SLOVENIJI, KOT V ŠTEVILNIH DRŽAVAH PO SVETU
Simboli kot so butarica in sekirica, monarhistični simbol absolutistne oblasti - bula, ki so jasno razvidni pred palačo oblasti v Ljubljani... se dotikajo ključnega vprašanja DEMOKRACIJA DA ALI NE? To pa ni zgolj slovenski ampak več in manj svetovni problem. Oglejmo si simbole zadnjega imperija na našem področju Avstroogrske cesarske palače Hofburg na Dunaju.
Imperialna, oz. cesarska palača Michaelertor Hofburg, Dunaj
Palača je bila med leti 1438 - 1583 in 1612 - 1806 sedež
cesarjev in kraljev. Oglejmo si kipe nad glavnim vhodom.
Tudi tu opazimo številne butarice s sekirico. Le kaj
pripovedujejo umetnine skušajte ugotoviti kar sami.
Dotaknil se bom le detajla. Izvajalci navodil t.im. muze so se delili na dve različni skupini. Mož na levi je zavzet iskalec skrivnosti in vodja lože, ki vsakega neustrezno mislečega tako ali drugače onemogoči. Z levico tako simbolno dviga tkanino izpod katere se kažejo zidaki, v desnici pa drži sekirico, ki ji butarica okoli z zlatim trakom povezanih leskovih palic služi za tok. Obraz moža je namrščen in neizprosen. Lahko bi mu dali ime Kain. Na desni je mož, ki je z levo roko butarico odložil in jo pokriva s tkanino, kot da bi jo želel pozabiti. Desnica mu počiva na kolenu, kot da govori da se zanaša sam nase. Obraz je sproščen in glede preko - kot da opazuje dejavnost svojega "brata" na drugi strani. To govori da je nedejaven morda nemočen. Lahko bi ga imenovali "Abel".
Svojo pripoved imajo tudi kipi ob vhodih ter na palači sami ali v njeni neposredni bližini:
Simbol butarice, okrog katere je
povezanih 10 posekanih leskovih palic, je simbol obvladovanja ljudi okrog samega
sebe, je simbol nasilja nad duhovno in materialno šibkejšimi - odvisnimi.
Deset povezanih leskovih palic predstavlja deset ljudi, ki
so povezani v ložo, sekirica pa je oseba, ki ložo vodi.
Zlata barva sekirice in trakov, ki palice povezujejo
govorijo da so povezani duhovno ter materialno. Osebe v loži
t.im. palice so materialno in duhovno odvisne od svojega
šefa - t.im. sekirice.
Cincinnatus, Cincinnati, Ohio, ZDA
Simbol butarice in sekirice najdemo tako na Imperialni palači na Dunaju, kot na Narodni skupščini bivšega predsedstva SFRJ v Beogradu, kot in na številnih pomembnih krajih, ki simbolizirajo oblast. Najdemo pa jo tudi na Vladni oz. predsedniški palači v Sloveniji. Že za časa faraonov in kasneje starih grkov in rimljanov je prevladovala miselnost da se do oblasti in moči lahko pride le preko trmoglavosti - perfidnega nasilja.
Kunsthistorisches Museum, Dunaj |
Rimska volkulja, Rim |
David, Michelangelo Bounarotti, Firence
Tako ovnovstvo - Kain, kot ovca - Abel (simbol nežnosti in čistosti) pa sta v vsakem Človeku. Kaj bo izbral nasilje ali nežnost je izbira človeka samega. Tudi obraz Davida zgoraj govori o navedeni dvojnosti - mrščenje obrvi - ovnovstvo in npr. srčki v očeh ali nežnost ustnic - nežnost.
Množično je bil simbol uporabljan predvsem v Italiji za časa Musollinijevega fašizma, v podobno nasilni obliki srp in snopi pa v fašistični Nemčiji za časa Hitlerja. Tudi simboli srp in kladivo niso simboli sožitja in demokracije, ampak zatiranja vsega kar ni skladno z vizijo oblasti (kladivo) in sekanja glav (srp);
Pristojnim v RS sem preko elektronskih pisem problem fašističnih simbolov pred palačo Predsednika države oz. Vlade RS predstavil novi vladni ekipi 19.6.2007. Dne 12. 09. 2007 sem prejel odgovor Direktorja direktorata za kulturno dediščino Damjana Prelovška, ker odgovor ni bil vsebinski in me je napotil na drug urad sem pisal še na naslov, ki ga je predlagal... odgovor še vedno pričakujem. s podaljšanim rokom najkasneje v 2. Toda to je zakonodaja, delovanje oblasti je včasih nekaj povsem šerifovskega. Ker sodni sistem (ne)deluje tako kot deluje in ker so inšpektorati prešibki je seveda takšno stanje lahko še vnaprej nadaljuje. Dejstvo, ki govori samo zase je tudi to, da odgovora nisem prejel, v letu 2008 je oblast fašistične simbole na vladni palači obnovila.
ZGODOVINSKI RAZVOJ SIMBOLA - BUTARICA S SEKIRICO
Simbol izvira iz Etrurije in se je skozi zgodovino zelo modificiral, tako oblikovno, kot pomensko. Toda vseskozi je to simbol močnega posameznika, ki ima okrog sebe šibkejše pripadnike katere obvladuje in za njih skrbi. Za časa rimskega imperija pa je postal del ustroja absulutistično diktatorske oblasti. Kljub civilizacijski moči na posameznih področjih je rimski imperij poznal suženjstvo, segregacijo žensk in kasneje tudi intelektualcev...
Prav je da si naša demokratična oblast postavi vprašanje o
ustreznosti simbolov s katerimi se kot uporabnica palače predstavlja.
Framaconske (fra macon - varuh hiše) lože imajo podobno strukturo povezav posamezne delujoče celice, kot
jo simbolizirajo med seboj hierarhično povezane butarice s sekiricami, vladarska
palica - bula... Več o tem
glejte
PPT predstavitev
na internetu, če pa bi koga morda kaj zanimalo povem, da imam še mnogo več
zgodovinskega in tehtnega materiala na to temo. Ukvarjam se namreč z
vizualizacijo umetnosti in imam v številnih primerih povsem drugačen pogled na
našo daljno preteklost kot je akademska, torej poznam izvore fašističnih
simbolov, ki so dobili dokončno simbolno podobo okrog 4. - 3. stoletja pred
novim štetjem oz. pred
Jezusom.
Nasilje rodi nasilje in povsem onemogoča družbo konsenza, ki je dolgoročno edini
smiselni cilj razvoja družbe. Prosim vas da pripomorete da nasilne simbole
zamenjamo z miroljubnimi, kot so lipov list ali cvet, orehovo jedrce ali pa golob miru ipd. Nasilni
simboli se morajo odstraniti v muzeje, saj niso del nastajajoče demokracije.
Kip ženske, ki v
rokah drži sporne simbole pred palačo najvišje oblasti v Sloveniji bi si namreč z
veseljem ogledoval v muzeju, pred palačo Predsednika republike RS oz. Vlade RS
pa je posmehovanje demokraciji, ki gradi na partnerskem odnosu do državljanov.
Če pomislimo na t,o da med mandatom volivci dejansko ne moremo odpoklicati oblasti in na
to da so nas kot volivce vsake 4 leta do sedaj uspešno potegnili za nos (saj smo po začetni
evforiji nad delom oblasti stalno več in manj razočarani), potem nam postane
jasno, da izza naših hrbtov v t.im. elitnih krogih potekajo procesi, ki niso
niti malo ljudski, kaj šele demokratični.
Partnerski odnos je možen šele, ko se državljani lahko identificiramo z
oblastjo, to pa je možno le v odnosih medsebojnega spoštovanja. Sekanje nog -
identitete, pahnenje v materialno in duhovno odvisnost kar predstavlja butarica
s sekirico, je povsem v nasprotju s temelji mlade demokracije v RS.
Če pa s simboli ni nič narobe se pa čudim dejstvu da glavni vhod v Vladno
palačo iz Prešernove ulice ni predstavljen na internetni predstavitvi Vlade RS
- slika, ki predstavlja Vladno palačo - Republike (Respublice - javna
zadeva) je slika stranskega manj pomembnega vhoda
ipd.
izgled fašističnega kipa pred vladno/predsedniško palačo RS | |
leta 2007 | leta 2008 |
Ob glavnem vhodu v vladno oziroma predsedniško palačo ob Prešernovi cesti v
Ljubljani, sta dva kipa "muz", obe imata
na glavi kroni, s pomembnimi simboli. Pa si oglejmo pomen teh simbolov.
Kip muze na levi ima na glavi krono
z značilnim fašistoidnim križcem na vrhu krone. Križec tak kot je
predstavlja udejanjanje absolutne oblasti. Krona je nadgradnja
simbolov sekirice in 10. leskovih palic okrog nje. Krono sestavlja 7
osnovnih zvezd in 8. čelna zvezda, ki ostale povezuje z najvišjo
sfero - enakokrakim križcem v obliki kolesa.
Ali potrebujemo MOČNE ali ŠIBKE vladarje, takšne da bodo primorani prisluhniti? Ali Demokracija dovoljuje VLADARJE z brezmejno oblastjo. Oblastnike, ki poljubno razlagajo zakone, poljubno delijo privilegije, denar in priznanja? |
|
Simbolika govori, da imamo dve vrsti ljudi vladajočo, med seboj hierarhično
povezano ELITO in PODLOŽNO
- NEVEDNO LJUDSTVO. To nevedno ljudstvo lahko elita poljubno vzgaja in
selekcionira.
Ker so simboli ob glavnih vratih najvišje oblasti v državi
sporočajo da je DEMOKRACIJA v Sloveniji le šala sodobnega sveta, ko se
ljudem govori eno, dela pa drugo. Ker simboli zasmehujejo našo ustavno ureditev, prosim in predlagam, da se jih da tja kamor spadajo -
v muzej.
Krožna zvezda krone prve muze je zelo podobna
tako vsebinsko, kot pretežno oblikovno s simbolom Kainističnega gibanja -
fašistične SS, kot je tudi spodnji.
Simbolika vladarjev kot absolutistov - monarhov, ki razpolagajo s končno resnico je bila način organiziranja oblasti v monarhijah oz. kraljevinah še pred fašističnimi gibanji, ki so povzročila I. in II. svetovno vojno.
Drevo življenja, kot drevo osrednje modrosti je bilo lahko okrašeno s 58 diamanti, kot zgornji posvetitveni nacistični križec, ki je bil podarjen "prečastitemu" varuhu najsvetejše modrosti- nacističnemu generalu Hansu Ulrichu Rudelu. Ker nihče med nami ni neskončno pameten potrebujemo DEMOKRACIJO - pogovor na podlagi dejstev. Nujno moramo iskati skupne cilje, ki razvojno obogatijo čim več ljudi ter narave tu in sedaj. Nacizem je preganjal predvsem demokracijo, z ljudmi je manipuliral in tudi danes imamo veliko prikritih nacističnih ravnanj, ko se ljudem prikrivajo pomembne informacije in zavaja ter se jih tudi tako postavlja v položaje ubogosti, ki je nato šefom- članom elit dokaz za njihovo nadmoč, nato je za samozaverovane bednike potreben le še korak za utrditev v prepričanja da so pomembni in močni zato ker so v bistvu nadrasa. Nadrasa pa ima nadpravice in nadpotrebe in za vse to potrebuje nadsredstva.
Nacistični Generalfeldmarschall Ferdinand Schörner
je bil ovešen z več križci. Ovešen je prešibka beseda, vsak križec je bil
razen ob koncu vojne spremljan z dodelanimi posvetitvenimi rituali, v
katerem so iz šibkih oseb delali fanatike.
Enakokrake križe vrhovne oblasti v višini srca so nosili nekateri bivši papeži, toda ne kot podeljeno ali svojo pamet pridobljeno zaradi nadrase, ampak kot breme t.im. svetega Duha in zgolj za področja duhovnih dejavnosti (neposvetnih). Sv. Duh ni modrost tega Sveta. Križec na kipu RKC škofa iz cerkve Evfimije (Rovinj Hrvaška), je oblikovan kot enakokrak in tako govori o fiksni absolutni moči oz. poznavanju te moči. Enakokrak simbol križa govori o pretiranih aspiracijah in samopomenu škofa, o čemer priča žalostno kolovratenje katoliške cerkve in vernikov, ki jih je vodila skozi zgodovino. Krona (Mitra) škofa je odprta v obliki ribjih ust. Tako krona (simbolno) opozarja, da je Svet večji kot je zgolj milje Zemlje in da moramo spoštovati in negovati duhovno povezanost s Svetom v širšem pomenu besede, pa tudi to da zunanji svet dopolnjuje zemeljskega.
Sredi Ljubljane vidimo tudi simbol prisege fašistoidni loži poimenovani z Radikalna Frakcija... Še bolj zanimiv je kip, pod katerim je zgornja simbolika. Valentin Vodnik (1758 - 1819) je bil teolog, filozof, prvi pomembnejši slovenski pesnik, učitelj, urednik, preroditelj... . Namesto sekirice tu vidimo človeško roko, ki prisega na zvezdo na sredini venca (simbol glorije). Zvezdo s prsti "glasovanja" iz peterokrake spreminja v šesterokrako. Peterokraka je simbol Človeka, šesterokraka pa govori, da človek ni vseveden niti popoln...
Kip Valentina Vodnika najdete na
glavni tržnici v Ljubljani, obrnjen pa je k grajskemu hribu.
Na spletu je objavljen s posnetkom hrbtne strani, kjer je vklesana njegova
"velika" pesem. Kot zanimivost dodam, da tudi glavnega vhoda v vladno palačo
ne vidimo na spletu predstavitve Vlade RS ampak stranski vhod.
Pasport Francoske Republike 1947 - 1959 | Emblem nekdanjega francoskega konzulata |
Predstavitev fašističnega
simbolike na Vladni palači RSš si lahko
ogledate v datoteki
PPT predstavitev
(10.7.2007 2,31 Mb ).
ORIS RAZVOJA LIKTORSKIH SIMBOLOV SKOZI ZGODOVINO
Etruščanski simbol
1. Simbol Liktorjev sega v obdobje Etrurije. Simbol pa se je v času spreminjal.
Predliktorski - Etruščanski asociira na to, da je osrednja oseba velika saj
združuje znanje, bogastvo in izjemno fizično moč. Osrednja figura je imela
za cilj pomagati šibkejšim, vkolikor določenega napora niso zmogli (pri begu,
težaška dela...). Sprva je v simbolu prevladoval pozitiven odnos do okolja,
spodbujali so načelo pomagati. močnejši je bil dolžan zaščititi pomagati šibkejšemu. S tem so spoštovali načelo, ki je zapisano tudi v Bibliji stare
zaveze:
5 Mz 1,31: "...in v puščavi, kjer si videl, kako te je GOSPOD, tvoj
Bog, nosil, kakor človek nosi svojega sina, vso pot, ki ste jo prehodili, dokler
niste prišli v ta kraj ipd.
M. Herenn
Pomoč bližnjemu - nositi, pomagati, varovati je bil pomemben ideal.
2. Simbol se je spremenil v simbol vladanja na podlagi moči. Dovolj podredljive posameznike so povzdigovali v posvečene sužnje. Vladarjem so omogočali oblastni položaj diktatorjev. V starodavnem Rimu so liktorji prinašali butarice (obljuba zvestobe posamezne lože, ki so jo obvladovali) pred konsule, pretatorje in diktatorje, liktorji so bili t. i., magistrati, visoki "uradniki", ki so preko upravljali imperij (predvsem so imeli v svojem okrožju pravico ukazovati in razlagati duhovne pojave). Liktorje so lahko spremljale Vestalke, guvernatorji in povelniki legij.
Denar iz 180 p.n.š. L. Postumius Albinus, Sicilija.
Aulus Postumius Albinus je bil v 5. st p.n.š. prvi rimski diktator. kot
lahko razberemo iz slike kovanca se zoperstavlja oz. grozi "ptiču" pred
sabo. Izza njega je moč butarica s sekirico beri ljudje povezani v ložo.
Butarica s sekirico je drugačna kot jo poznamo dandanes, saj ni na vrhu
povezanih palic ampak v sredini snopa (na ravni pod pazduho). To govori, da se
"sekiric" Patriciji niso bali, saj se je uporabljala le za Plebejce ter
sužnje - manj vredne sloje ljudi. Gospodar je lahko svojega sužnja, ki mu ni bil
povšeči nekaznovano UBIL, nikakor pa se ni smel lotiti aristokratov -
Patricijev.
Hispanec Abin je imel velike "debate" s ptičem - ki simbolizira Horusa. Tako smo zopet pri spopoadu med K AINom (liktorsko ložo) in A BELom (Horus)
Rimski Liktorji, spremljajo konzula
C. Norbanus 83 p.n.š.
Ephesus Ccalpurnius Rufus
14 st. Ferdinandand II in Isabella
Kapitol, Washington, ZDA
Kolorado, ZDA
Kraljestvo Kolumbija
Švicarska vojaška zastava
Ekvadorski grb
Nekdanji francoski zlatnik
Francoska republika 1947 - 1959
Velika francoska palača, Fontainebleau
Kamerun, državni grb
SIMBOLIKA ZA ČASA FAŠIZMA V ITALIJI
Totalitarni sistemi so sistemi v katerih elita določa cilje. Tako so ljudje razdeljeni na tiste, ki so prvi in tiste, ki so drugi. Drugi imajo pravico delati in molčati, prvi imajo pravico deliti, misliti v imenu drugih in kaznovati. Elita je lahko tudi ena sama oseba - diktator. Sistem vodenja je v totalitarnih sistemih sistem ukazovanja. Ključno osebje, torej vrhovi posameznih delov oblasti, je v totalitarnih sistemih povsem podrejeno diktatorju oz. skupinici ideologov. Samo dovolj podrejeni, razosebljeni ljudje so za diktatorja primerni za ustoličenje na posamezni oblastni ravni. Slovenci smo zaradi izkušnje skovali rek: "Drek vedno splava na vrh"! Zanimiv ljudski pregovor govori o istem, samo najbolj prostituizirani ljudje so lahko na visokih položajih oz. blizu oblasti. Vprašati se moramo kako diktator doseše podrejenost osebnosti? Kadri, ki jih izbira za izvajanje njegovih ciljev morajo biti nesamozavestni, tako običajno naredi ustrezno predhodno selekcijo. Šibke osebnosti so bolj kot druge vodljive. Takšnim diktator oz. njegovi pomočniki na različne načine izničijo osebnost oz. prestrukturira njene ideale. Dovoljeni ideali so samo cilji diktatorja. Diktatorji tako sistematično zlorabljajo metode hipnoze, iniciiranja, oz. kot se reče v sodobnem besednjaku pranja možgan. Preko opisanih postopkov ustvarja ljudi orodja - duhovne sužnje, duhovne prostitutke. Če govorimo v sodobnejšem jeziku od podrejenih zahteva brezpogojno "lojalnost" - torej lojalnost, ki ne upošteva niti osnovnih ciljev zakonodaje niti najključnejših človekovih pravic. Totalitarni sistemi pohabijo posameznike, kot tudi družbo in vodijo v hude konflikte. So nenaravni in proti volji Boga, ki zahteva razvoj na vseh ravneh in odloča na podlagi dejstev in ne moči. Slednje je zelo zanimivo saj si ravno totalitaristični sistemi lastijo vernost in razlago da delajo v skladu z zakonistostmi vesolja oz. Boga, vse druge pa potiskajo v t.im. ateizem in proč od vedenja zakonitosti duhovne moči... Osnovni božji zakon, ki mu sicer nihče ne oporeka, pa ga večinoma nihče ne dojame, sta absolutna ljubezen in absolutna svoboda. Ljubezen je nad vsem, nad vsakimi ukazi - seveda ljubezen, kot presežno dopolnjujoča (v skrajnem absolutna ljubezen). Ključna naloga vsakega posameznika je ravno samouresničitev - t.j. uresničevanje svoje lastne ljubezni. To pa lahko stori le preko zorenja lastne duše. Diktator oziroma samoproglašene, samoustoličevane elite, torej delujejo proti ključni in najbolj sveti pravici, tako posameznika, kot vseh v tem vesolju, pravici do presežne ljubezni, saj izničuje dušo, ki edina lahko vodi človeka pri njegovem individualnem prepoznavanju ljubezni. Osebe, ki so primerne za visoke oblastne položaje diktator, kot rečeno, najprej osebnostno pohabi. Pri tem se poslužuje tehnik utesnjevanja, nagrad in kazni, delitve vlog, ko ena oseba ponižuje, druga pomaga ponižanemu in seveda magičnih energetskih ritualov iniciaciiranj v posamezna energetska stanja. Diktator ima nešteto možnosti oblikovanja poslušnih. Če deluje v okviru splošno priznanih človekovih pravic seveda deluje prilagojen novim časom - čim bolj proč od reflektorjev znanega. Razpisi za visoke uradnike so javni, toda kdo bo izbran je vnaprej dogovorjeno. Pravosodni sistem je v takšnih režimih narejen tako, da pripadniki elite praviloma nikdar ne odgovarjajo za odkrite goljufije in kršitve zakonov, sodno se dejansko preganja le državljane, ki niso del združb. Za dosego tega cilja je zakonodaja primerno zapletena, da omogoča dovolj izhodov tistim, ki imajo dovolj denarja za kvalitetne odvetnike. Reševanje zadev je namerno upočasnjeno zato, da sodni postopek primerno dolg in naporen ter drag, da "navadni smrtniki" odpadejo...
Za svoje vladanje diktator, oziroma ozka elita oblasti, potrebuje simbole, saj v strukturi dejanske oblasti simboli delujejo homeopatsko in sublimalno ter integrativno. Če so simboli javno vidni na najpomembnejših stavbah družbe, toliko bolje, saj to dokazuje njegovo dejansko moč, oziroma bebastost (beri nevednost navadnih ljudi) demokratično razmišljujočih. Pri nas recimo niti debata glede fašistoidne butarice kipov ob predsedniški oz. vladni palači zaenkrat sploh ni mogoča/1.
Pa si natančneje oglejmo kaj vsebinsko simbolizira butarica s sekirico? Praviloma je simbol narejen tako da je okrog sekire 10 odrezanih leskovih palic. Leskove palice simbolizirajo skupino ljudi, ki so jim odvzete korenine (niso navezani na družino in domačo zemljo) in vrhovi (nimajo idealov). Sekira, ki je najstarejših simbolih pred butarico leskovih palic je v sodobnejši fašistični simboliki v njeni sredini, simbolizira osebo, ki vodi skupinico. Ker je "butarica" - Fashio del večje butare ima sekirica oz. vodja butarice svojega vodjo na višjem rangu. Vodje so spodnjemu nivoju "zvezde" ipd. Tako pridemo do piramide povezanih oseb na principu ukazovanja in odvisnosti. Tehnika organiziranja strogo hierarhične združbe je mnogo bolj dodelana kot je to pri mafijskih združbah.
V Slovarju slovenskega knjižnega jezika SAZU glede leskovih palic beremo:
leskova palica, šiba: urezati si leskovko; udariti vola z leskovko ∙ ekspr. kadar je nagajal, je pela leskovka, je bil tepen z leskovo palico, šibo; je bil tepen sploh... Ne samo sekirica tudi leskove palice govorijo o nasilnem uveljavljanju določenih ciljev oz. ideologije s tem da se tokrat ne uporabljajo proti otrokom ampak proti odraslim državljanom. Kot posamezniki so odrasli državljani popolnoma nemočni proti organiziranemu preganjanju leskovih palic in njih vodij - sekiric.
Iz kje simbol fashio izvira? Mussollinijevi
fašisti so si tehniko podrejanja ljudi in simbol izposodili od rimskih liktorjev.
Izjava fašista Benita Mussollinija - sodobnega liktorja:
"Demokracija in liberalizem sta dekadentni za razvoj, zato ju je treba
nemudoma uničiti..."
Ob rojstvu etrurske civilizacije je bil simbol precej drugačen od simbola, ki prevlada kasneje, za časa prvega rimnskega diktatorja. Takratna butarica je bila namreč brez sekirice v sredini je bil le velik T. Vsebina simbola je bila močni nudi pomoč šibkim, tako svojim otrokom kot drugim kolikor pač zmore. Po zlomu Vestalk in s tem do takrat prevladujočega matriarhata pa se simbol spremenil v svoje nasprotje - danes znani fašistični. Liktorji so bili arhitekti vladanja na podlagi moči. Dovolj podredljive posameznike so povzdigovali v "posvečene" sužnje. Vladarjem so omogočali oblastni položaj diktatorjev. Prvi rimski diktator je bil Aulus Postumius Albinus. Vladal je na začetku 5. st. pred novim štetjem.
Ali imajo diktatorji radi demokratično razmišljujoče? Ne, saj onemogočajo izvedbo njihove "dokončne rešitve". Njihovi cilji pred prevzemom popolne oblasti so vzpodbujanje anarholiberalizma in splošni kaos, saj njihove posege ljudje lažje prepoznajo za odrešitev pred splošno zmedo in kolapsom.
Kaj nudijo vodje svojim prostituiziranim (določeni osebi popolnoma "lojalnim") sodelavcem?
IDEOLOGIJO -
materialno blagostanje, sekiricam pa poleg tega še nekaj magičnih znanj,
VARNOST - člani so avtomatično marginalni del elite, oz. eliti lahko
strežejo, VODSTVENE FUNKCIJE - ta karierna napredovanja so možna samo
pod pogojem izpolnjevanja smernic in ustrezni preverjeni zavezanosti ideologiji.
Sodobna verzija totalitarnega liktorskega simbola je tudi zlorabljeni simbol
srpa in kladiva. Tudi ti simboli Stalinizma niso primerni za sodobno družbo
sožitja, sodelovanja, miru in nenasilja
Viri:
http://www.livius.org/li-ln/lictor/lictor.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Fascio
http://en.wikipedia.org/w/opensearch_desc.php
p.s.: Le kaj predstavlja simbol butarice (ital. fascio) in sekirice?
"Ljudem vladam tako, da jim odsekam korenine, odsekam c-veto-ve. Odvisneže povežem v "butarice", ki jih delam v: sodstvu, medijih, med akademiki...
in vladam preko lož - butaric"
Butarice lahko prevedete tudi v lože, tajne združbe...
Potrebujemo povsem drugačne povezave - na podlagi vrednot in ne moči.
DEFINICIJA - KAJ JE FAŠIZEM?
Osnova fašizma je odnos družbe do posameznika. Ideologija FAŠISTOV zahteva brezprizivno podreditev posameznika vnaprej postavljenemu cilju. Podreditev je tako materialna kot duhovna oz. se kaže kot materialna in duhovna odvisnost od vodje - tudi vodje imajo svoje vodje na višjem nivoju… Tako lahko govorimo o fašizmu kot strogi piramidalni obliki vladavine. Simbol takšne vladavine je npr. fascio zvezana butarica s sekirico v svoji sredini. Ta simbol še dandanes krasi vladno palačo v Ljubljani. Za SLO medije to ni tema o kateri bi se morali pogovoriti. Fašizem je del vsake diktature. Če so cilji diktatorja (oz ozke elite) primitivni (in prav vsi so zaradi kompleksnosti življenja vsaj deloma napačni) so posledice hitra prenova družbe v katastrofo. Fašizem vedno trči ob načelo osebne svobode posameznika in ga krši. Fašistični režimi so bili režimi: Duceja, Hitlerja, Stalina, Polpota… Fašizmu se najbolje upremo v utrjevanjem pravic posameznika - dejanske demokracije. Vsak posameznik je namreč poseben.
Slovenija se zaradi slabe sposobnosti reševanja problemov, ki se zaradi krize potencirajo, vse bolj odprta za razcvet fašizma. Človekove pravice zapisane v Ustavi se ne udejanjajo kot bi se morale, sodstvo ne deluje, mediji pa pozornost namenjajo raje metli v prtljažniku ministrov kot pa npr. nedelovanju sodstva... Fašizem preseka gordijske vozle problemov na primitiven način in tako nudi lažne rešitve problemov. Fašizem je reakcija na nesposobnost reševanja problemov države.
FAŠISTIČNI SIMBOLI PRED PREDSEDNIŠKO PALAČO
DOPISOVANJE Z VLADO RS IN S PREDSEDNIKOM RS
(pred tem sem se preko e. pošte o isti temi pisal dopise vladi Antona Ropa in predsedniku Janezu Drnovšku)
KAJ JE LIBERALIZEMO FAŠIZMU - PPT predstavitev
VALKYRA - SKRIVNE ZDRUŽBE DANAŠNJEGA SVETA
Svojih raziskav (razen zaenkrat še - tu na internetu), ne morem objavljati NIKJER.
Zaradi njih sem kot kaže "nagrajen" s p e r s o n a n o n g r a t a.
copyright
@ by
Vladislav
Stres
GSM 031 578 981